[quote=amandaa-]
Citat:
Ursprungligen postat av lillnacka
Amen hallå. Du tänkte inte att det var en viktig del att berätta från början? Man kan inte ge halva bilden av en historia för att framställa det som det behagar en för tillfället. Vi kan inte hjälpa dig på ett bra sätt om vi får en vinklad bild..
men hur lätt är det att beskriva det hela. Det skulle bli så mycket. Men OK, hon vet att jag är misstänksam och är vaksam på det, vilket inte är så konstigt hur det än skulle vara. Det är det jag hörde som fått tankarna att få riktigt fäste, annars hade jag nog inte varit så kontrollerande som jag nu tyvärr blivit och som jag inte gillar. Hon har haft mycket tid på förmiddagar som jag tidigare skrivit. Och de har jobbat kvällspassen samtidigt och många gånger bara de två fast det har varit annat folk där. Men de har stängt stället och varit ute på utflykter tillsammans inom jobbet. en gång tittade vi på bilder som hon tagit i sin iphone, då dök det upp ett hjärta som hon gjort i snön. Då sa hon. -det hade jag tänkt skicka till dig men det blev så kallt om handen. Det är sådana "småsaker" som varit. Att hon som jag tror börjat messa med honom är att han bytt jobb och finns på annan ort, där utan sin familj. Men jag vet inte
allt är ett kaos i mig och jag vill bara ha någon klarhet.
Dessutom i våra många samtal har vi sagt att vi ska vara ärliga och raka med varann om det är så att vi träffat, blivit förälskade i någon annan. Så det bästa för oss alla vore om jag bara slutate snoka och låt det som är bra vara bra. Jag försöker, men det är inte lätt när man får en magkänsla att allt inte stämmer.