Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-09-26, 10:23
  #1
Medlem
Hej är en gift man som har varit tillsammans i många år och har två barn ihop.
Har aldrig varit svartsjuk och tvivlat på oss, men sedan en tid då hon fick ett nytt jobb
där en kollega jobbade som hon verkade förtjust i så fick jag en obehaglig magkänsla att
de inlett något. Har varit väldigt turbulent och jag har frågat henne. Då har hon blivit arg
och nekat till allt samtidigt som hon blivit ledsen för att jag inte har en tillit till henne.
Nu har han slutat och bytt jobb men det känns ändå som om de har kontakt. Nu har jag gått för långt och kollat hennes facebooksida och såg att hon använt meddelande idag. Men när jag gick in på facebook messenger så fanns inget skrivit från idag. Men han har hamnat högst upp på den lista som
man ser när man trycker på ikonen för nytt meddelande i facebook messenger. Hon har även sagt att hon aldrig skickat meddelande till honom och att de inte har någon kontakt. han ligger oftast som andra person eller tredje, men nu var han högst upp. Han är "på mobilen" när han syns, men det finns inga meddelandehistorik. Är jag helt ute och cyklar eller messar hon med honom och döljer det för mig.
Har även sagt att hon får väl ha kontakt med honom men då får hon gärna säga det eftersom det har varit som det varit en tid. Annars känns det som om kontakten har andra syften än bara vänskaplig kontakt

Tack på förhand/ en missmodig man
Citera
2012-09-26, 10:26
  #2
Medlem
Ligger han högst upp i online-chat-listan i facebook, trots inget chathistorik, snackar hon garanterat med honom
Citera
2012-09-26, 10:26
  #3
Medlem
Otems avatar
Tror knappast hon skulle säga till dig att hon håller på och messar med honom, du får utforska situationen mer! Kvinnor kan man aldrig riktigt lita på.
Citera
2012-09-26, 10:31
  #4
Medlem
ex69-dtrs avatar
Har du tillgång till hennes dator så kan du ju alltid installera en keylogger eller något sådant!
Om jag inte kommer ihåg helt fel så finns det även till iphone/android.
Citera
2012-09-26, 10:31
  #5
Medlem
ThisiswhoIams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av assgrass
Ligger han högst upp i online-chat-listan i facebook, trots inget chathistorik, snackar hon garanterat med honom
Håller riktigt med i denna kommentaren.
Verkar som att hon raderar historiken så att du inte ska se? Verkar som att hon döljer något för dig och det är inte bra för er och era barn. Hoppas du får reda på mer om saken, stöttar dig som många andra!
Citera
2012-09-26, 10:42
  #6
Medlem
-TheDon-s avatar
Hon verkar dölja något, men om du nu undrar så jävla mycket varför installerar du inte något program så du kan se?
Citera
2012-09-26, 10:43
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Har du tillgång till hennes dator så kan du ju alltid installera en keylogger eller något sådant!
Om jag inte kommer ihåg helt fel så finns det även till iphone/android.
detta skulle jag göra då du har RÄTT o snoka på DIN fru.
Citera
2012-09-26, 10:47
  #8
Medlem
tack för alla svar, det är på iphone. Men jag vill inte bli nån jävla "stasi" om jag inte redan
gjort det. Hon säger varje gång att hon aldrig facebookmessat med honom. Blir så ledsen.
Hon bedyrar och säger att hon älskar mig. Vi hade t.o.m sex med varandr i morse innan barnen vaknadel, pratade sedan i telefon och samma sak då. Ibland är det precis som om hon vill invagga mig i någon trygghet. Vet att relationen inte är lätt om det är någon. Han är gift, har tre barn men pluggar nu på annan ort. Hon jobbar ibland kvällar och är då ledig vissa förmidagar och vissa fredagar. Jag vet inte vad jag ska göra! Älskar henne, men vill ha klarhet i vad som händer. Vi har hus och en massa gemensamma planer. Känns jävligt konstigt om hon skulle kunna göra något sådant efter alla dessa år och samtidigt vara så kall, falsk och beräknande. Vill inte att det ska vara sant(om det nu är det).

den missmidige mannen.
Citera
2012-09-26, 10:48
  #9
Medlem
baxees avatar
Den listan går inte efter vilka man chattar med.
Helt random de där.
Har folk där uppe som jag aldrig skrivit med också.
Citera
2012-09-26, 10:50
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillnacka
tack för alla svar, det är på iphone. Men jag vill inte bli nån jävla "stasi" om jag inte redan
gjort det. Hon säger varje gång att hon aldrig facebookmessat med honom. Blir så ledsen.
Hon bedyrar och säger att hon älskar mig. Vi hade t.o.m sex med varandr i morse innan barnen vaknadel, pratade sedan i telefon och samma sak då. Ibland är det precis som om hon vill invagga mig i någon trygghet. Vet att relationen inte är lätt om det är någon. Han är gift, har tre barn men pluggar nu på annan ort. Hon jobbar ibland kvällar och är då ledig vissa förmidagar och vissa fredagar. Jag vet inte vad jag ska göra! Älskar henne, men vill ha klarhet i vad som händer. Vi har hus och en massa gemensamma planer. Känns jävligt konstigt om hon skulle kunna göra något sådant efter alla dessa år och samtidigt vara så kall, falsk och beräknande. Vill inte att det ska vara sant(om det nu är det).

den missmidige mannen.
Sluta trycka ner dig själv och låta dig manipuleras av din fru...
Det är HON som gör fel inte DU.

1: Hon döljer ngt, SÅ ÄR DET!
2: Det är HON som är respektlös, och tror att du är DUM I HUVIDET/HELT JÄVLA PANTAD, va fan tror hon att du inte skulle märka lixom?
3: Om du bustar henne så måste du vara man nog att verkligen sätta ner foten, annars om du reagerar lite så tappar hon än mer respekt för dig och då är det bara utför stupet med er relation.
Citera
2012-09-26, 10:51
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baxee
Den listan går inte efter vilka man chattar med.
Helt random de där.
Har folk där uppe som jag aldrig skrivit med också.

Ehh helt säker för i så fall är du nog den ända förutom hans "pålitliga" fru...
Citera
2012-09-26, 10:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFuck
detta skulle jag göra då du har RÄTT o snoka på DIN fru.
Jag har tänkt det så jag får svart på vitt.
Men hur gör jag. Och det är inte lätt att ta undan hennes telofon när alltid ungarna är omkring och hon ofta har telefonen intill sig.

Det är garanterat telefonen som hon använder. Antingen sin iphone eller sin android som använder i jobbet. Har en keylogger på vår dator men där finns inget. Dessutom så använder hon nästan inte den till
facebook. Vad finns det för keyloggers till telefoner och en bra till en dator?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback