2013-10-12, 23:26
Medlem
RedCrabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Fast det där var ju bara ett onödigt inlägg av August för att försöka hämnas. Uppenbarligen så hade ingen av de stora nyhetssidorna något utgivningsbevis och han väljer att endast hacka på fightplay.

August gjorde sin ansökan den 3:e oktober enligt denna artikel

http://www.fightplay.tv/nyheter/mma/...t-paverka-oss/

[quote]Med tanke på detta så kommer inte Fightplay ansöka om Utgivningstillstånd, men ämnar alltid försöka följa pressetiska regler. Det kan vara så att någon enskild person eller flera anser att grävande journalister bryter mot reglerna och så kan det vara. Jag hänvisar då till att man kontaktar mig som chefredaktör eller vår ansvariga utgivare. Det är inte mer med det. Somliga sajter har nu, om man får lita på personen som skrivit det, sagt sig ansöka om Ugivningsbevis och en annan skaffade sitt (till sin hemsida) den 3 oktober[/QUOTE]
Citera
2013-10-13, 09:34
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
[quote=RedCrab|45649764]August gjorde sin ansökan den 3:e oktober enligt denna artikel

http://www.fightplay.tv/nyheter/mma/...t-paverka-oss/

Citat:
Med tanke på detta så kommer inte Fightplay ansöka om Utgivningstillstånd, men ämnar alltid försöka följa pressetiska regler. Det kan vara så att någon enskild person eller flera anser att grävande journalister bryter mot reglerna och så kan det vara. Jag hänvisar då till att man kontaktar mig som chefredaktör eller vår ansvariga utgivare. Det är inte mer med det. Somliga sajter har nu, om man får lita på personen som skrivit det, sagt sig ansöka om Ugivningsbevis och en annan skaffade sitt (till sin hemsida) den 3 oktober[/QUOTE]

hahah fan vad pinsamt. Tror nog han snarare ska hålla sig undan för han kan nog inte komma med något vettigt längre mot grabbarna på fightplay.
Citera
2013-10-13, 12:45
Medlem
Moffegrevs avatar
August ströp ut ännu en can igarkväll, eller iaf en vars bäste före-datum gatt ut för längesedan.
Citera
2013-10-13, 14:29
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
August ströp ut ännu en can igarkväll, eller iaf en vars bäste före-datum gatt ut för längesedan.

The zone kan vara en underhållande gala att vara på men man vet ju i för väg vem det är som kommer vinna då det är ju egentligen bara Gladius vs Cans och ibland så drygar de ut matchkortet med någon annan göteborgare som inte får möta en can.
Citera
2013-10-13, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
The zone kan vara en underhållande gala att vara på men man vet ju i för väg vem det är som kommer vinna då det är ju egentligen bara Gladius vs Cans och ibland så drygar de ut matchkortet med någon annan göteborgare som inte får möta en can.

Hajar inte ens hur dom kan få arrangera galor (och agera bokare) och framförallt hajar jag inte hur det kan finnas böcker som är efterblivna nog att ha odds spel uppe för dessa sk. 'galor'
Citera
2013-10-13, 22:05
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Hajar inte ens hur dom kan få arrangera galor (och agera bokare) och framförallt hajar jag inte hur det kan finnas böcker som är efterblivna nog att ha odds spel uppe för dessa sk. 'galor'

Fanns det odds för senaste the Zone? August Wallén är väl så nära ett lock man kan komma?
Citera
2013-10-13, 22:19
Medlem
Citat:
Fanns det odds för senaste the Zone? August Wallén är väl så nära ett lock man kan komma?

Citat:
Speaking of rinky dink: the Zone FC 12: Kamikazee - I'm on Wallen -170, Bergvall -200, Lapilus +255 and Dogan +210.

Någon sida hade det helt klart.
Citera
2013-10-13, 22:32
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Någon sida hade det helt klart.

Fan att man missade den pärlan, Wallén hade jag nog kunnat skeppa in en hel del på till -170. Motståndarna är ju i princip alltid handplockade för att han ska kunna strypa ut de i första ronden.
Citera
2013-10-14, 10:59
Medlem
Moffegrevs avatar
Underbart foto pa när August "the creepy strangler" Wallén far sig en snyting:

http://mmanytt.se/wp-content/uploads...as-Persson.jpg
Citera
2013-10-17, 18:49
Medlem
Citat:
Underbart foto pa när August "the creepy strangler" Wallén far sig en snyting:

http://mmanytt.se/wp-content/uploads...as-Persson.jpg
Från vilken match är detta?
Citera
2013-10-17, 19:00
Medlem
[quote=PsychoRastaSkinhed|45652650]
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
hahah fan vad pinsamt. Tror nog han snarare ska hålla sig undan för han kan nog inte komma med något vettigt längre mot grabbarna på fightplay.
Vad spelar det för roll i praktiken att de saknar utgivningsbevis?
Citera
2013-10-22, 13:44
Medlem
proteinftws avatar
Citat:
När sverige har totalt sett en enda fighter som håller världsklass inom mma så säger detta inte ett dugg överhuvudtaget, det blir lite ungefär som att vara den smartaste ungen med downs syndrom på särskolan.

SM ja, och hur ser resultaten ut internationellt sett? Min BJJ coach där jag bor nu är självlärd med instruktionsvideos och youtube och har vunnit SM i sin viktklass varje år han ställt upp. Internationellt är Prana BJJ i Stockholm dom som har överlägset bäst plantskola.

Pga vinstintressen från eran sida blir det 'svårt' att övertyga om något annat, men få höra exempel på denna enorma 'toppbredd' ni har av fighters med hög internationell klass. Finns några få svartbälten i detta land som kan erbjuda expertis på internationell nivå (ni har inget av dom i Göteborg) ser vi separat så finns högre expertis både för grappling och stående i andra delar av landet.

Men framförallt så på det sätt som ni driver verksamheten så kommer människorna med högst potential ALDRIG någonsin nå den utan dom kommer platå'a i jämn höjd med där medeln på klubben ligger, och det är ofrånkomligt inom samtliga sporter att vissa människor har betydligt högre potential än andra, både beroende på målsättning och sådant men framförallt sådana saker som INTE går att lära ut tex psyke.

Nästa inlägg från din sida är backat med exempel, eller så kommer jag fortsätta använda er som piniata.

Nu råkar ju gladius ha ett brunbälte som ska åka o jobba för ATOS i USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in