Citat:
Ursprungligen postat av Claude-M
Det här med värmen, hur tror ni att det blir när sommaren kommer och det är 25-30+ i skuggan?
Ni som köpt, berätta gärna positivt vs negativt så vi som velar får lite kött på benen.
Tack på förhand.
Jag ser inte ofta 25-30+ grader i skuggan i Sverige, men o andra sidan kan du inte menar Sverige?
Jag köpte den idag och jag kan direkt säga att skärmen är ju grym, tyvärr så har det än inte kommit så många uppdateringar till olika appar som gör att man hela tiden får nytta utav skärmen, men när allting väl är bra och som det skall vara så tycker jag den är grym.
Jag har aldrig haft iPad innan så jag kan inte jämföra värme eller skärm eller någonting annat med tidigare, men jag kan säga att jag tycker knappast att iPaden blir särskilt varm, dock har jag än inte spelat någonting, men planerar o andra sidan inte att sitta i flera timmar att göra det heller.
Batteritiden verkar vara bra, håller länge tycker jag. Kameran är ju självklart ett plus, extra för mig som har en gammal 2MP kamera på min iPhone 3GS som inte är någonting att ha.
Kanske hjälper lite, ställ frågor så svarar jag hellre. Enklare tycker jag!