2012-03-23, 12:34
Medlem
Bazinga90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizzk
Får väl hoppas det

skillnaderna är inte häppnansväckande, men de finns där. Speciellt skärmer och snabbheten men även kameran

En studiekamrat har en Ipad 2, så någon dag ska jag själv testa och jämföra, det blir intressant!
Citera
2012-03-23, 12:44
Medlem
Kan tipsa om att expert har fått in ganska många, även de mindre butikerna i förorterna!
Citera
2012-03-23, 12:46
Medlem
Är det någon ö.h som är nöjd med 3an? Går ju fan inte att ha den så varm, bara jag som svettas på fingrarna av det? Visst kameran är väldans mycket bättre, skärmen är bättre, men tror nog jag skulle hellra ta hälften batteritid mot den här värmen :/.
Citera
2012-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler
Är det någon ö.h som är nöjd med 3an? Går ju fan inte att ha den så varm, bara jag som svettas på fingrarna av det? Visst kameran är väldans mycket bättre, skärmen är bättre, men tror nog jag skulle hellra ta hälften batteritid mot den här värmen :/.

Hög ljusstyrka? Tankar den ner mycke? Min är knappt ljumen.
Citera
2012-03-23, 13:11
Medlem
sandronesta13s avatar
tja, gjorde min vanliga powerwalk på morgonen istället för i parken så gick jag till siba och köpte mig den billigaste varianten 16 gig. Hade förväntat mig stor kö men det var rätt tomt i butiken, jag förstod inte hypen med denna pryl här i FB när folk skulle köa o sånt. Jag jämförde skärmarna mellan 2an och 3an i butiken men såg inte så mycket skillnad, 3an var lite bättre men in överlägset som alla reviews har påstått. Den kändes lite tung när man jämförde med andra android tablets. Värmen på tableten kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte har haft 2an så kan inte direkt jämföra.....
Citera
2012-03-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
32gb wifi vit skriver från den nu är riktigt nöjd.

Behöver tips på fodral nu är sugen på smartcover men vill ha skydd på båda sidor

Lycka till alla med att få tag på egna exemplar.

Blev en likadan för mig nu... Ska flesta ut från jobbet nu för att dra hem o testköra
Citera
2012-03-23, 13:21
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler

Öh, min är nästan inte ljummen, har haft den igång tre timmar o kört appar konstant. Du har inget tungt igång på den eller hög ljusstyrka?
Citera
2012-03-23, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Öh, min är nästan inte ljummen, har haft den igång tre timmar o kört appar konstant. Du har inget tungt igång på den eller hög ljusstyrka?
Satt med den i 20 min och spelade inget krävande spel eller så, har på 50% ljusstyrka
Citera
2012-03-23, 13:27
Medlem
skachsos avatar
Nu har jag inhandlat en 32 4g, dock får jag vänta några timmar innan jag kan packa upp den, är på jobbet... Är det nått man bör tänka på när man packar upp den? ( är min första padda )
Citera
2012-03-23, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skachso
Nu har jag inhandlat en 32 4g, dock får jag vänta några timmar innan jag kan packa upp den, är på jobbet... Är det nått man bör tänka på när man packar upp den? ( är min första padda )
Tappa den inte.
Nej, jag öppnade vit 32GB med 4G idag, min första padda också. Jag skulle inte säga att det behövs någon sorts förvarning
Citera
2012-03-23, 13:50
Medlem
skachsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malkia
Tappa den inte.
Nej, jag öppnade vit 32GB med 4G idag, min första padda också. Jag skulle inte säga att det behövs någon sorts förvarning

nä jag ska idenna hårt...
Citera
2012-03-23, 13:52
Medlem
sandronesta13s avatar
varför kan jag inte drag and dropa musik till min ipad? Har ipod sedan tidigare och förde över musik på detta sätt, fattar noll kan någon förklara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in