2012-03-25, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mulle-migge
Någon annan som tycker kanterna är lite väl vassa? Jag tycker det bli lite drygt när man har hållit i den ett tag

Jo lite, men inget som stör mig! Älskar den så mycke!!
Citera
2012-03-25, 18:06
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Inbyggt dictionary verkar inte funka i nya Ipad? "No definition found" vad jag än highlightar?

Nån annan som har nya iPad som kan checka sin?

-------

... Förresten borde väl namnet på tråden ändras. iPad 3 heter ju faktiskt inte iPad 3 utan har fått det otroligt kreatviva namnet "Nya iPad" ... ...
Funkade inte så bra på iPad 2 heller. Har för mig det var vissa väl valda ord som gick slå upp och enbart engelska sådana.
Citera
2012-03-25, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carder
Någon som vet någon sida man kan beställa ipad 3 från?

carderstore.co.cc erbjuder mindre än halva priset om man länkar URLen till dom ^^
Tyvärr, tror dig inte för en sekund. Du är medveten om att du själv heter "carder" och hemsidan heter "carderstore" va?

Obvious commercial is obvious.
Citera
2012-03-25, 18:28
Medlem
Citat:
Inbyggt dictionary verkar inte funka i nya Ipad? "No definition found" vad jag än highlightar?

-------

... Förresten borde väl namnet på tråden ändras. iPad 3 heter ju faktiskt inte iPad 3 utan har fått det otroligt kreatviva namnet "Nya iPad" ... ...
Anledningen till att den heter just "Nya iPad" är väl bara för att Apple vill skippa alla idiotiska siffror. Blir kanske krångligare att ha det utan siffror på iPad och iPhone eftersom de trots allt uppgraderas ganska ofta, men då kan just denna då heta iPad men i folkmun iPad 3rd generation ifall man skulle vilja precisera eller få support eller något annat.

Jag tycker själv att det låter bättre med bara iPad än iPad 3 eller 2 eller vilket nummer det nu är.

Hittar inte ens det där med "No definition found". Så kan inte svara på den frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
nej mest irriterande att behöva göra det för jag sitter med så dåligt bredband
Jag hade ju problemet som du kanske har läst. Men funkade andra gången jag gjorde det.
Du väljer först att ta den som ny enhet, sedan ska den inte synka någonting. (Du kommer få upp 3 saker du kan kryssa i eller ur. Jag kryssade ur alla)
Sedan gjorde jag så att jag gick in i "Program" och där kan du sedan välja att bara lägga över programmen du har på din iPad så ska den inte lägga till eller ta bort några.

Detta funkade just för tillfället för mig, hoppas det funkar framöver.
Citera
2012-03-25, 18:58
Medlem
Citat:

-------

I folkmun lär det nog bli iPad3 till döddagar, och det lär väl komma en "New iPad" om ca ett år igen, och hur blir det då...?

Dr Tinnitus
Citera
2012-03-25, 19:32
Medlem
Zippis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
I folkmun lär det nog bli iPad3 till döddagar, och det lär väl komma en "New iPad" om ca ett år igen, och hur blir det då...?

Dr Tinnitus

"The old new iPad & the new new iPad"? :P

Förståeligt att de tar bort siffran. Det är ju bara iPhone & iPad som har det. Alla datorer, iPads & Apple TV saknar siffra.
Citera
2012-03-25, 20:33
Medlem
Går det att se på MKV filer på iPad?
Eller någon sorts HD upplöst film?
Citera
2012-03-25, 20:46
Medlem
BadassRolfs avatar
Någon som använt sig av airplay och kan berätta lite hur det fungerar?
Citera
2012-03-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keonzei
AVPlayerHD, fungerar nästan 100%. Tycker det är lite lagg på människor i bild ibland på 720p, men jag kan inte klaga. Funkar annars helt perfekt.
Citera
2012-03-25, 21:15
Medlem
Zippis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keonzei

Jag använder Oplayer HD, fungerar på samma sätt som AVPlayer. Största skillnaden är väl vilket UI du föredrar
Citera
2012-03-25, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zippi
Jag använder Oplayer HD, fungerar på samma sätt som AVPlayer. Största skillnaden är väl vilket UI du föredrar

Om jag har AVplayer HD och lagt in filmer i det programmet, får jag upp dom i oplayer om jag köper den spelaren? Eller måste man lägga in dom på nytt där?
Citera
2012-03-25, 22:01
Medlem
Beställde min iPad från apple store i fredags, några fler som gjorde det? Fick leveransdatum 5e mars (suck!). Vad har ni andra fått för lev. datum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in