Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Inbyggt dictionary verkar inte funka i nya Ipad? "No definition found" vad jag än highlightar?
Nån annan som har nya iPad som kan checka sin?
-------
... Förresten borde väl namnet på tråden ändras. iPad 3 heter ju faktiskt inte iPad 3 utan har fått det otroligt kreatviva namnet "Nya iPad" ...

...

Anledningen till att den heter just "Nya iPad" är väl bara för att Apple vill skippa alla idiotiska siffror. Blir kanske krångligare att ha det utan siffror på iPad och iPhone eftersom de trots allt uppgraderas ganska ofta, men då kan just denna då heta iPad men i folkmun iPad 3rd generation ifall man skulle vilja precisera eller få support eller något annat.
Jag tycker själv att det låter bättre med bara iPad än iPad 3 eller 2 eller vilket nummer det nu är.
Hittar inte ens det där med "No definition found". Så kan inte svara på den frågan.
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
nej mest irriterande att behöva göra det för jag sitter med så dåligt bredband
Jag hade ju problemet som du kanske har läst. Men funkade andra gången jag gjorde det.
Du väljer först att ta den som ny enhet, sedan ska den inte synka någonting. (Du kommer få upp 3 saker du kan kryssa i eller ur. Jag kryssade ur alla)
Sedan gjorde jag så att jag gick in i "Program" och där kan du sedan välja att bara lägga över programmen du har på din iPad så ska den inte lägga till eller ta bort några.
Detta funkade just för tillfället för mig, hoppas det funkar framöver.