2012-03-23, 11:33
Medlem
Makinas avatar
Gick in på elgiganten, dom hade fått 1 av varje av Wifi-modellen, 3g däremot, det hade dom många av... -.-

Sällan jag handlar på Siba, men hade inte något val. Tänker inte vänta upp till 2 veckor...

Citat:
Ursprungligen postat av ex1te
Vad är egentligen den stora skillnaden mellan 2an och 3an?
Tittade på Apple's introduktionsvideo på youtube men blev inte övertygad ett dugg, vad lockar er?
Skärmen, den är efterlänktad. Sen är den 5 gånger snabbare än ettan, nu är det inte smärtsamt att surfa.
Citera
2012-03-23, 11:42
Medlem
bizzks avatar
Vaknade helt utsövd vid 630 imorses så tänkte what the hell, lånar farsan bil och drar ner till och kollar hur många som står i kö. Ser att det typ max är 15 pers. Parkerar bilen riktigt fort och springer ut. Väntar en 45 min innan man får komma in så är Wifi modellen slut och bara wifi + 4g är kvar. Jaja pungar ut en tusenlapp extra och går glad tillbaka till bilen...

Där sitter två böter för 800 kr tillsammans - en för överträdesle av trottoar och en för inte betalat någon p-tid...

I vilket fall det är löning och orkar inte bry mig nu när jag egentligen blev 1800 kr fattigare än tänkt..
Citera
2012-03-23, 11:44
Medlem
Bazinga90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizzk
Vaknade helt utsövd vid 630 imorses så tänkte what the hell, lånar farsan bil och drar ner till och kollar hur många som står i kö. Ser att det typ max är 15 pers. Parkerar bilen riktigt fort och springer ut. Väntar en 45 min innan man får komma in så är Wifi modellen slut och bara wifi + 4g är kvar. Jaja pungar ut en tusenlapp extra och går glad tillbaka till bilen...

Där sitter två böter för 800 kr tillsammans - en för överträdesle av trottoar och en för inte betalat någon p-tid...

I vilket fall det är löning och orkar inte bry mig nu när jag egentligen blev 1800 kr fattigare än tänkt..

Åh fy fan va trist, förhoppningsvis kan du skratta åt det hela en vacker dag. Är du nöjd med din Ipad 3 ?
Citera
2012-03-23, 11:52
Medlem
[quote=malkia]
Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Förresten, hur gick det för dig att sätta upp din iPad? För mig (och min bror) funkade det inte att sätta upp den via Wifi, kanske inte funkar i Sverige?

Hur är "värmeproblemet" för dig? Jag testa den lite förut, inget spel dock. Men den kändes ju sval ifall man skulle jämföra min gamla iPhone 3Gs som blir extremt varm när man kör spel.

Körde via wifi inga problem men har haft lite problem med att jag tappar wifi men jag tror det är wifi nätet som krånglar. Väldigt bra batteri tid måste jag säga
Citera
2012-03-23, 11:52
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazinga90
Åh fy fan va trist, förhoppningsvis kan du skratta åt det hela en vacker dag. Är du nöjd med din Ipad 3 ?

Har aldrig haft en Ipad innan, men har ju självklart provas andra. Men vi kan väl säga såhär, min far var relativt sur när jag satt med 3an gentemot 2an då min skärm är bra mycket bättre samt är den snabbare
Citera
2012-03-23, 11:57
Medlem
Äckligt varmt blir det så pass att fingrarna blir svettiga, usch. Nu sitter man i skiten /:
Citera
2012-03-23, 11:59
Medlem
Bazinga90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bizzk
Har aldrig haft en Ipad innan, men har ju självklart provas andra. Men vi kan väl säga såhär, min far var relativt sur när jag satt med 3an gentemot 2an då min skärm är bra mycket bättre samt är den snabbare

Det här är också mitt första Ipadköp, är riktigt nöjd än så länge! Hehe, härligt att det är tydliga skillnader mellan Ipad 2 och 3:an, då kanske känslan av att du i alla fall har en bättre produkt än vad din far har väger upp för skiten kring p-boten etc?
Citera
2012-03-23, 12:11
Medlem
Svårt att förklara men kan man sortera apparna så som i iphonen i numrerade listor efter nedladdningar? Gillar iphonens AppStore bättre

Va dum Jag är va ju bara attvälja det
Senast redigerad av svartbil 2012-03-23 kl. 12:13.
Citera
2012-03-23, 12:14
Medlem
Martyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinler
Äckligt varmt blir det så pass att fingrarna blir svettiga, usch. Nu sitter man i skiten /:

Sitter i skiten? Om du inte är nöjd så kan du lämna tillbaka den inom 14 dagar.
Citera
2012-03-23, 12:20
Medlem
bizzks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bazinga90
Det här är också mitt första Ipadköp, är riktigt nöjd än så länge! Hehe, härligt att det är tydliga skillnader mellan Ipad 2 och 3:an, då kanske känslan av att du i alla fall har en bättre produkt än vad din far har väger upp för skiten kring p-boten etc?

Får väl hoppas det

skillnaderna är inte häppnansväckande, men de finns där. Speciellt skärmer och snabbheten men även kameran
Citera
2012-03-23, 12:22
Medlem
Var inne på Siba i Borås tidigare idag och fick tag på 32 gb wifi svart. De hade tydligen fått in en ganska bra laddning till sitt varuhus för de som är intresserade!
Citera
2012-03-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martyr
Sitter i skiten? Om du inte är nöjd så kan du lämna tillbaka den inom 14 dagar.

Säger vem? Förpackningen är ju öppnad och allt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in