2012-03-21, 16:03
  #433
Medlem
skachsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Och månadskostnad? Tänk på att du troligtvis inte får samma villkor på tvillingkortet, eller tog du ett micro-sim istället för det till datorn?
Har ej gjort en beställning ännu, men jag ta ett micro sim kort itället för sim till datorn
Citera
2012-03-21, 16:16
  #434
Medlem
När har ni tänkt börja köa? jag kommer köa från 05:00 utanför macforum göteborg
Citera
2012-03-21, 17:13
  #435
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alternify
När har ni tänkt börja köa? jag kommer köa från 05:00 utanför macforum göteborg
Då bör du vara först. Jag hade tänkt att komma 06.00

Skrev gärna här eller PMa mig hur köerna ser ut vid 05.00 ifall du har tid! Uppskattas verkligen!

(Östra hamngatan?)
Citera
2012-03-21, 17:15
  #436
Medlem
Ska med köa vid 05 tror jag hoppas man får någon bara bör man va orolig över att inte få någon? :-)

Kan uppdatera om kön i tråden när jag kommer dit
__________________
Senast redigerad av svartbil 2012-03-21 kl. 17:23.
Citera
2012-03-21, 17:57
  #437
Medlem
BadassRolfs avatar
Helvete vad alla ska hardcore köa då, ni ger mig snart inget annat val än att campa
Citera
2012-03-21, 18:18
  #438
Medlem
Hur kommer det sig att ingen vill ta upp förbokningar? Betyder det att dom får så få att dom ändå kommer sälja slut på allt? Om dom fick in många borde dom ju vilja att folk bokar upp sig på just deras butik..
Citera
2012-03-21, 18:57
  #439
Medlem
WiFi-problem med nya iPad
Citera
2012-03-21, 19:33
  #440
Medlem
sandronesta13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Hur kommer det sig att ingen vill ta upp förbokningar? Betyder det att dom får så få att dom ändå kommer sälja slut på allt? Om dom fick in många borde dom ju vilja att folk bokar upp sig på just deras butik..
Nej det är apples PR-trick att få så mycket kö i butikerna som möjligt..
Citera
2012-03-21, 19:49
  #441
Medlem
Puckelpists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sandronesta13
Nej det är apples PR-trick att få så mycket kö i butikerna som möjligt..

Dock så påstår en artikel på alltommac att det är upp till butikerna!

http://alltommac.se/nyheter/god-tillgang-pa-nya-ipad-i-sverige-nattoppet-pa-manga-hall/



Fan, vilket alternativ lär dra mest köande i Stockholm, de butiker som öppnar 00.01 eller de som öppnar 08.00/10.00 ?!?!
Citera
2012-03-21, 19:50
  #442
Medlem
Funderar på att köa på Kungsgatan va mindre folk där förra året tydligen
Citera
2012-03-21, 19:53
  #443
Medlem
Hur länge har ni som ska nattköa tänkt att köa... Fan pallar inte stå hela kvällen, men är nästan ingen ide att åka hem emellan efter jobbet
Citera
2012-03-21, 20:48
  #444
Medlem
Nu har jag inte läst igenom hela tråden så frågan jag tänkte ställa har säkert blivit besvarad, men vet någon om de kommit ut jailbreak till iPad 3? Eller dröjer det ett tag till tills den kommer ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in