Citat:
Ursprungligen postat av thisisnotme
Vad finns det då för anledning att betala för en tvillingkorts tjänst?
Att det är billigare än vilket annat
separat abonnemang som helst oavsett hastighet.
Det är lite överdrivet med 4G i en platta så länge 3g-nätet fungerar hyfsat. Vad skall man ha 50 Mbps till? Typen av användning på en platta generarar stora datamängder, men mer jämt utspridda över tiden så några megabit är oftast helt OK. Man drar ju inte ner Gigabit-stora ISO-filer mm till sin ipad, ej heller kompletta filmer, utan det mesta är ju streamat material i eller nära realtid. Helt annat användande.
/capmac