2013-01-25, 12:13
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tallani
Tangenterna fungerar fint så länge du inte har några riktiga korvfingrar. iPaden sitter stabilt tack vare magnetismen i både tangentbordet och paddan.

Japp du har sålt in det, blev en bokning på ett idag, tack för tipset, ska bli kul att se hur det funkar!
Citera
2013-01-25, 19:18
Medlem
tallanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Japp du har sålt in det, blev en bokning på ett idag, tack för tipset, ska bli kul att se hur det funkar!
Det låter ju fint! Hoppas den tillfredställer dina behov
Citera
2013-01-26, 00:39
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Det låter ju fint! Hoppas den tillfredställer dina behov

Det hoppas jag med, ska hämta den på måndag!
Citera
2013-01-26, 12:28
Medlem
ratSs avatar
Ska köpa en ipad, något man ska tänka på vid köp`?
eller bara köpa gen.4?
Det ska vara 3g.
Citera
2013-01-27, 22:16
Medlem
Finns det någon som kan hjälpa mig med ett problem jag har?jag har en ipad3 retina. Jag har en app som heter wallpapersHD som är bland de först listade och mest populära wallpaper apparna på appstore. När jag väljer en bakgrundsbild, så ser jag att den inte fyller ut hela skärmen, utan det blir såna svarta remsor på ovan o nedre delen av skärmen. när jag sedan i "fotoalbum" anger alternativet "använd som bakgrundsbild" så förstorar den själv bilden så att den fyller ut hela skärmen, vilket resulterar attviss portion av bakgrundsbild försvinner. Varför är det såhär, samt kan någon hjälpa mig att lösa detta problem? Det är jätteirriterande! Har även googlat wallpapers med samma upplösning som retina skärm och det är samma sak med alla bilder!
Citera
2013-01-28, 13:07
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Tangenterna fungerar fint så länge du inte har några riktiga korvfingrar. iPaden sitter stabilt tack vare magnetismen i både tangentbordet och paddan.

Skriver nu från tangentbordet och är riktigt nöjd, responstiden är överförväntan. Dock så känns knapparna lite väl plastiga, men man kan ju inte få allt :-)

Men är ändå nöjd att jag valde att lägga lite pengar på det då det är STOR skillnad mot dom som ligger runt 2-500:-

Tack för tipset!!
Citera
2013-01-29, 09:44
Medlem
tallanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Skriver nu från tangentbordet och är riktigt nöjd, responstiden är överförväntan. Dock så känns knapparna lite väl plastiga, men man kan ju inte få allt :-)

Men är ändå nöjd att jag valde att lägga lite pengar på det då det är STOR skillnad mot dom som ligger runt 2-500:-

Tack för tipset!!
Härligt att du gillar tangentbordet
Citera
2013-01-29, 14:47
Medlem
mphummers avatar
Apple gick idag ut med en nyhet att dom ska släppa en ipad med 128gb minne:

http://9to5mac.com/2013/01/29/apple-announces-128gb-ipad-with-retina-display/
Citera
2013-01-29, 15:42
Medlem
hedda89s avatar
Nu kanske jag låter lite utvecklingsstörd men har en iPad 4 men får damp när jag läser typ nån blogg när de inte går att se klipp. Hur fan gör jag utan att de kostar?
Svara som att jag är efterbliven så jag fattar
Ser youtube klipp dom lagt upp men inte egna klippen.
Citera
2013-01-29, 15:55
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedda89
Nu kanske jag låter lite utvecklingsstörd men har en iPad 4 men får damp när jag läser typ nån blogg när de inte går att se klipp. Hur fan gör jag utan att de kostar?

Du får nog ta och omformulera dig en aning... Du har en ipad 4 men får damp. Du försöker läsa en blogg och kan inte se klipp för att dom kostar?

Du ser youtubeklippen men inte egna klippen?

Ja du... säker på att du inte är utvecklingstörd? nej men omformulera gärna för man fattar inte ett skit av vad du menar. Länka gärna till ett klipp du försöker se så vi kan förstå och kanske lyckas hjälpa dig.
Citera
2013-01-29, 16:54
Medlem
Hutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hedda89

Om du bifogar en länk till "typ nån blogg" med videoklipp som du ha problem att se, så skulle det vara lättare att hjälpa dig.
Citera
2013-01-29, 20:21
Medlem
mphummers avatar
har ipad 3, sen ios 6 så är appstore sjukt segt för mig, är jag ensam om det?

Tar tid att ladda bilder och få upp allt, sjukt irriterande! På min iphone 5 flyter det perfekt dock bättre processor i den men ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in