Citat:
Ursprungligen postat av Backflash12345
Nej, sant. Men hoppas man kan skapa mappar, byta bakgrund och andra enkla saker?
Jag tycker om både android och iOS. Dock så har jag upplevt att man får mer telefon för pengarna med en android lur, därför kör jag android på mobilen. Ipad verkar vara prisvärd till skillnad från Iphone

Ja, man kan göra de enklaste ändringarna, bakgrund, mappar, organisera sina appar. Men det är nästintill allting, kan ha glömt något. Men som Apple-fanboy kan jag hålla med m att iOS är stängt. Men jag gillar det!
Jag hoppas att även du kommer att gilla det! Lycka till, skriv igen om det är något mer du undrar över!
Citat:
Ursprungligen postat av Backflash12345
Föresten, hur är det med utrymme? Jag kommer lägga in en del musik, dock ingen film. Appar kommer laddas ned, räcker en 16gb?
Jag skulle aldrig köra på varken svart iPad, bara WiFi eller 16gb. Det är för att jag helt enkelt vet att någon gång kommer jag överskrida mina tidigare tankar och då kommer helt enkelt 16gb vara för lite. 64gb kan jag tycka att det blir för mycket. Men för tillfället när jag är i sommarstugan utan min egna dator skulle jag inte klagat om iPaden hade 64gb, pga Spotify, film eller helt enkelt alltid ha plats över så att man är säker. Jag skulle helleraldrig köpa utan 3G då jag är 100% att jag skulle ångra mig någon gång på bussen, skolan eller biblioteket eller annan stans. Vit är för att det helt enkelt är snyggast.
Hur blir det? Vit, 3G, minne?
Citat:
Ursprungligen postat av ZivotZ
Tjena!
Någon som vet om det finns ngn app man kan ladda ner så man får flash player eller som ersätter deta?
Går om du jailbreakar, vet dock inga namn. Men det går.