Citat:
Ursprungligen postat av estone
3an enkelt. Du saknar 3G sällan.
Det beror väl lite på hur man lever. Själv kommer jag använda den till stor del i bilen, och fattar inte hur man inte kan ta med 3G. Men det är klart, har man den nästan uteslutande hemma eller oftast har ett wifi nära så kanske det funkar utan.
Edit, förresten vad har ni för tankar om "värmeproblemet" som diskuterats under helgen? Tänker ni köpa en direkt eller avvakta och se hur stort problem det är? Verkar ju som att 0-85% ljusstyrka är lugnt men över 85% kan den bli väldigt varm? Har skummat igenom 2-3trådar om problemet och det var uppfattningen jag fick. Verkar inte ha med 3G/wifi att göra iaf.