Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2016-06-07, 15:30
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badio
Jag hade printscreen på några tweets men kastade dessa när det visade sig vara hans sätt att skoja/trolla.

Han blev nyligen inkvoterad av SvT för att delta vid Nationaldagsfirandet. Det blev mycket snack om att kurderna och syrianerna saknar ett eget land, och att Sverige därför blir "framtidens hemland för oss statslösa".

En gapig jävel, den där Özz.
Citera
2016-06-07, 15:42
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Han blev nyligen inkvoterad av SvT för att delta vid Nationaldagsfirandet. Det blev mycket snack om att kurderna och syrianerna saknar ett eget land, och att Sverige därför blir "framtidens hemland för oss statslösa".

En gapig jävel, den där Özz.
Ja det är allt en obehaglig skäggapa den där Özz.
Kallar svenskar och bla Jens Stoltenberg för rasist i "Skavlan" samtidigt som han uttryckte sin önskan om att " -Kurderna ska få ha rätt till ett eget land som endast ska befolkas av kurder..."

Citera
2016-06-07, 17:52
Medlem
Han hejar på Dalkurd i fotboll: http://www.svtplay.se/klipp/4516593/dalkurd-lyfter-viktiga-fragor

Och AIK: http://ozznujen.blogspot.se/2008/08/vi-r-verallt.html

Citat:
Och precis som en sann AIK:are alltid är AIK:are och kämpar och hejjar på sitt lag i medgång som i motgång och säger till... och ifrån... till dom som förstör och ställer till med bråk och skämmer ut sitt lag... för vårt kära AIK... så måste även vi kurder tänka och göra så... i Sverige, på stan, i Kurdistan och Överallt för vårt kära Kurdistan... landet som icke är... men som kommer att bli...

Men mest på Kurdistan, tror jag. Inte för att nationalism är något Özz värnar om. Absolut inte.
Citera
2016-06-07, 18:22
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Kallar svenskar och bla Jens Stoltenberg för rasist i "Skavlan" samtidigt som han uttryckte sin önskan om att " -Kurderna ska få ha rätt till ett eget land som endast ska befolkas av kurder..."

Har han verkligen sagt "bara kurder"? Det bor ju en hel del araber och annat löst pack i vad som teoretiskt är Kurdistan. Ska dessa utvisas eller tas av daga?
Citera
2016-06-07, 20:09
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aigis
Har han verkligen sagt "bara kurder"? Det bor ju en hel del araber och annat löst pack i vad som teoretiskt är Kurdistan. Ska dessa utvisas eller tas av daga?

Kan inte tänka mig att en person som Özz Nujen med hög moral och integritet önskar sig något annat än ett föredömligt MultiKultiKurdistan där alla etniska varianter är välkomna.

Sunni o Shiamuslimer, judar o greker och givetvis även Turkar.

Frågan är möjligtvis om Svenskar, exvis Sverigedemokrater, skulle va välkomna.
Citera
2016-06-08, 08:23
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ja det har han. Han är Kurdisk nationalist som är "beredd att dö för ett fritt kurdistan"
Samtidigt är alla svenskar rasister enligt honom....

https://petterssonsblogg.se/2014/05/23/ozz-nujen-ar-nationalist/
Citera
2016-06-08, 12:27
Medlem
Citat:
Ja det har han. Han är Kurdisk nationalist som är "beredd att dö för ett fritt kurdistan"
Samtidigt är alla svenskar rasister enligt honom....

https://petterssonsblogg.se/2014/05/23/ozz-nujen-ar-nationalist/

Kan inte jäveln bara dö? Där har vi en tvättäkta rasist.
Jag kan inte förstå hur vissa svenska hyllar denna parasit. Kommer hit och pissar på svenska folket och som grädde på detta så hyllar dom han.

En gång var jag en stolt svensk. Men det är som bortblåst i dag
Citera
2016-06-08, 12:54
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:

Riktigt obehaglig typ. Vänstern jublar åt hans dubbelmoral som om det vore helt naturligt. Svenskar som vill behålla sin kultur är rasister, bakåtsträvare och bönder. Men alla andra kulturer är fina och ska försvaras. Klankulturer med hedersvåld och annat.

Jag tror dock en nationalistisk våg är på ingång i Sverige. När pendeln svängt så ska alla hoppa på det nya tåget för att visa hur moderna de är. Det kommer bli fint med folkdräkt och Svenska flaggor. Många kommer dock fortsätta hävda att det är lika svenskt med kebab och hedersmord. 87% hade varit nazister om de levt i 30-talens Tyskland. Majoriteten kan inte tänka självständigt.
Citera
2016-06-08, 14:14
Medlem
Figzys avatar
Jag ska försöka att inte gå off topic här,
men det vore intressant att veta hur Özz ställer sig ideologiskt inom den kurdiska politiken.

Det är knappast någon hemlighet att kurderna är uppdelade i flera politiska inriktingar,
fördelat på minst 5 st. kända etablerade partier som jag känner till.
Citera
2016-06-08, 17:05
Citat:

Det där har jag läst många gånger på hans facebooksida. Han var bekymrad över att många araber tog sig till KRG, så kallade Kurdistan.
Citera
2016-06-08, 17:06
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Jag ska försöka att inte gå off topic här,
men det vore intressant att veta hur Özz ställer sig ideologiskt inom den kurdiska politiken.

Det är knappast någon hemlighet att kurderna är uppdelade i flera politiska inriktingar,
fördelat på minst 5 st. kända etablerade partier som jag känner till.

Allt som gynnar ett Storkurdistan är han med på. Han är en påhejjare för PKK också.
Citera
2016-06-08, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av Jeremy Roenick
Kan inte jäveln bara dö? Där har vi en tvättäkta rasist.
Jag kan inte förstå hur vissa svenska hyllar denna parasit. Kommer hit och pissar på svenska folket och som grädde på detta så hyllar dom han.

En gång var jag en stolt svensk. Men det är som bortblåst i dag

Önskar desamma. En så stor och öppen rasisit som Özz nujen går obemärkt bland svenskar har jag inte förstått. Han skriver öppet i stil med nästan, jag skiter i svenskars mun och hundra tusen svenskar appålderar özz på hans feja och säger, bra Özz bra skit mer i vår mun snälla.

En tvättäkta kurd som fifflar med moms och fiffel är så älskvärd bland svenskar får mig må illa.

Han sa själv på en av sina show angående när Sverige sålde minor till Irak om ni ger skit kommer ni också få skit. Men den gemene svensken är som den är, förstår absolut ingenting och fortsätter sponsra hans flyktingboende som han köpt på Gotland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in