2005-04-04, 13:06
Moderator
tobess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Det är trevligt att du är lättroad!

Tycker jag med..

Nä men, som sagt.. vissa gånger funkar det inte alls, medan andra gånger kan han få till det riktigt bra. Tyvärr håller han inte jämn kvalité, samt att hans skämt är lite enkelspåriga som sagt.

Men dålig komiker skulle jag inte vilja påstå.

Däremot var dendär artikeln om vad han hade sagt på krogen åt nån gubbe mest tragisk, det var dålig journalistik om nånting var dåligt..
Citera
2005-04-04, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Dock så får jag lov att hålla med om att hans skämt blir lite tjatiga ibland, men det hör väl till hans gimmick att skämta om kurderna.

Minoritetshumor är vanlig av tradition bland etniska minoriteter. Judeskämt var väl huvudingredienserna i både Seinfelds och Woody Allens tidiga karriärer. Liksom sarkastiska "niggerskämt" var vanlig hos tex. Richard Pryor.

Nu tycker jag dock Özz saknar komiskt tajming oavsett vilken etnisk minoritet han tillhör...
Citera
2005-04-05, 12:53
Medlem
Svenska ståuppare är skit ganska rakt igenom. Mycket snott material. Nä ska man se rolig ståupp får man titta på amerikanskt, det kan dom! Ett väldigt brett spektrum på humor, högt, lågt, vänster, höger ja det mesta. Tur att det finns DC att tanka ifrån.

Saknar Lasse Lindroth, han var allt annat än politiskt korrekt, han kunde skämta om allt och göra folk förbannade, då vet man att man lyckats.
Citera
2005-04-05, 14:39
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Nu tycker jag dock Özz saknar komiskt tajming oavsett vilken etnisk minoritet han tillhör...
Exactumundo! Killen saknar den talang som krävs för att vara en riktigt rolig komiker, de flesta av hans skämt är ganska enformiga...
Citera
2005-04-08, 14:41
Medlem
Jag tror vi kan enas om att Özz är den sämsta "komiker" som någonsin fått tillträde till etermedia.
Citera
2005-04-08, 15:11
Medlem
schtaans avatar
Olle Palmlöf, då???

Tätt följd av Olle Palmlöf! Vem släppte lös honom i radio & tv. Tror att han är guds gåva till mänskligheten inom humor. Har aldrig skrattat!!! Han är ju bara pinsam!

Citat:
Ursprungligen postat av Marramma
Jag tror vi kan enas om att Özz är den sämsta "komiker" som någonsin fått tillträde till etermedia.
Citera
2005-04-08, 15:15
Medlem
kul att ngn insett hur överskattad palmlöf är.När det gäller Özz är det hans evinnerliga kurdvitsar som får mig sucka tungt.
Citera
2005-04-08, 20:59
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schtaan
Tätt följd av Olle Palmlöf! Vem släppte lös honom i radio & tv. Tror att han är guds gåva till mänskligheten inom humor. Har aldrig skrattat!!! Han är ju bara pinsam!
Palmlöf är väl ingen komiker egentligen. Gillade Pippirull skarpt...

Citat:
Ursprungligen postat av Marramma
It's a deal!!!
Citera
2005-04-08, 21:02
Medlem
NU har özz blvit riktigt STOR han var med i gokväll ( om det så det heter)--Asg.
Citera
2005-04-08, 21:05
Medlem
david_båths avatar
Var kommer olle palmlöv in som (stå-upp-)komiker? Han försöker inte få folk att skratta, men han kan va kul ibland.

Özz däremot fy fan. han kan säkert snacka till sig jobben och alla tar honom bara för han är invandrare.
Citera
2005-04-09, 11:56
Medlem
schtaans avatar
Han försöker ju i vild förtvivlan att göra komik av sina inslag men det misslyckas ju å det grövsta! Blir bara pinsam, är kanske det han är ute efter. Han tycker säkert att han är bra! Jag zappar snabbt vidare.
tror sig vara någon Hassan arvtagare men ack så fel det blir...

Citat:
Ursprungligen postat av Tony Clifton
Palmlöf är väl ingen komiker egentligen. Gillade Pippirull skarpt...

Nästa väldigt humorlösa gäng: Rollon tjejerna i P3..... "Jag har pms!!!!" asgarv = ICKET!!
Citera
2005-07-01, 18:24
Medlem
Harry_s avatar
kan säga att han är med Tusenbröder II
som Ismail som sitter inne

såg den idag
j*vla bra serie kan jag säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto