2018-12-02, 18:58
Medlem
Hej! Har ett Durogesic 25 mkg Durogesic plåster som jag hade tänkt tugga. Tog tramadol igår annars ingen opiattolerans just nu. Är rädd att överdosera och undrar hur mycket jag behöver för att få ett skönt rus men inte vara vid överdosrisken eller vad man ska säga. Tack på förhand.
Citera
2018-12-11, 09:49
Medlem
Vet du att tugga inte funkar så bra. Tas upp under tungan eller under läppen?
Klipp i små bitar. Känns inget ( känns ganska snabbt) Ta en till. Du får testa med de första bitarna innan du har kołl. Även om du just nu inte käkat mer än tramadol Nu, så spelar tidigare missbruk in när det gäller tolerans. Om du gått på tunga opiater i tio år t ex får du aldrig tillbaka samma låga tolerans.. även om du varit nykter i fem år..
Citera
2018-12-11, 12:57
Medlem
När jag hade tillgång till 100ug/h plåster brukade jag klippa bort en ~1/20 del av plåstret och sätta den under läppen som snus.
Brukade även ta tandborste och skrapa lite lätt under läppen där jag skulle sätta plåstret. Brukade få effekt inom 10min
Citera
2018-12-15, 22:55
Medlem
Ajss avatar
Röka Fentanyl?

Har i helgen fått tag i ett 100ug Fentanylplåster (16.8mg fentanyl totalt) Som vi delade upp i 63 bitar a' ~0.26mg.
Har rökt dessa 2 åt gången på folie, glödlampsvapen tog lång tid att få varm, o när den väl blev det så blev plåsterbiten förkolnad ganska omgående och smälter inte ner till en brunaktig olja som bubblar och ryker som på folien. Fick dock väldigt mycket rök.
Hur temperaturkänsligt är det? Vet att H är rätt lätt att bränna, så är lite orolig att jag eldat för kråkorna.
Eldar jag så det knappt bubblar blir det en jäkla massa småbloss istället, och får inte "en spark i ansiktet" som folk beskriver det som, och eldar jag så det ryker så tar det bättre med får färre bloss och plåstret förkolnar efter 1-2 bloss.
Får fylla på ca var 2-3e timme
Hur gör ni då ni röker det?

Oh just, har gått på sub i ca 2½v fram tills förrqår dock bara ca 2 8mg'are totalt trappade även ner. Så det bör ta bort allt för mycket effekt så långt efter.

Tl;Dr Skall man elda på så gott man kan när man röker Fentanyl eller Koka det långsamt som med Horse för att ej bränna upp det goda?
´
Citera
2018-12-25, 18:58
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Har en polare som är deprimerad och säger att han har vita stavar som innehåller fentanyl enligt han så är det xanax tabletter som är doppade i fentanyl... Kan detta vara sant?
Citera
2018-12-29, 14:00
Medlem
wildhassans avatar
Kan vara sant det som han säger. Xanax och Fetanyl är enligt mig en dödskombo.
Citera
2018-12-29, 14:01
Medlem
wildhassans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Har en polare som är deprimerad och säger att han har vita stavar som innehåller fentanyl enligt han så är det xanax tabletter som är doppade i fentanyl... Kan detta vara sant?
Hur gick det för polaren?
Käkade han stavarna? Överlevde han?
Citera
2018-12-29, 16:14
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abradolf-Lincler
Kan vara sant. Det har iaf gått rykten om att det cirkulerade falska xanax-stavar (som skulle föreställa de klassiska 2mg stavarna) online som innehöll någon rc-benso och fenta.
Citera
2018-12-29, 19:30
Bannlyst
Hur många dagar kan man få ett 100ug plåster att hålla? Om man med ganska låg tolerans bara Vill hålla sig frisk och fungerande som man gör med 2-4mg sub om dagen.

Behöver hålla mig flytande fram till i slutet av maj, har gått på 2-4mg sub per dag men snubblade över ett 30tal 100 plåster och funderar på om jag skulle klara mig på dom tills "deadline*.
Små små bitar under läppen måste vara det effektivaste och smidigaste sättet att ta det på tänker jag..
Citera
2018-12-30, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biker81
Hur många dagar kan man få ett 100ug plåster att hålla? Om man med ganska låg tolerans bara Vill hålla sig frisk och fungerande som man gör med 2-4mg sub om dagen.

Behöver hålla mig flytande fram till i slutet av maj, har gått på 2-4mg sub per dag men snubblade över ett 30tal 100 plåster och funderar på om jag skulle klara mig på dom tills "deadline*.
Små små bitar under läppen måste vara det effektivaste och smidigaste sättet att ta det på tänker jag..
Nja... ska du trappa ut, undvik kickar, sätt tillräckligt många för att undvika AT på huden och låt dem sitta... som du säkert vet är fentanylen i klistret och inte alls slut efter 72 timmar när byte rek. Men jag Vet du får ut mer av att " snusa" dem ( alltså mer upptag per plåster) men har du så många, klipp dem i fyra och sätt på huden, när du börjar frysa eller nysa sätt på ett till... tror du fixar det till maj...du kan alltid klippa mindre bitar mot slutet.( har själv erfarenhet av uttrappning av fentanyl iofs utskrivet och lyckades utan symptom, men klippte plåster efter sista uttaget och kom på att de kan sitta till klistret är slut)
Citera
2018-12-30, 01:13
Medlem
PS sätt dem där du har tunn hud... skulle jag säga...DS
Citera
2018-12-30, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
Jag vet inte huruvida det är så särskilt hälsosamt. Men när käften var full av plåsterbitar så satte jag bitar på ollonet

Det funkade förvånansvärt bra men kan detta vara farligt för pillesnoppen?
Nja, nej tycker det låter ganska smart om du inte tänker ligga...
(Som många i denna tråd inte fattat fentanyl tas inte upp i magen bara hud och slemhinnor)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in