2014-10-08, 17:42
Medlem
EndGames avatar
Nja jag började med 25 mcg och jobbade mig vidare till 100 men använde relativt ansvarsfullt tog aldrig två dagar i följd.
dock vart At ett helvete. Och ekonoomin ska vi inte tala om

vad är gatupriset på fentanyl i malmö nu förtiden?
Citera
2014-10-08, 20:59
Medlem
This_is_me_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Nja jag började med 25 mcg och jobbade mig vidare till 100 men använde relativt ansvarsfullt tog aldrig två dagar i följd.
dock vart At ett helvete. Och ekonoomin ska vi inte tala om

vad är gatupriset på fentanyl i malmö nu förtiden?

Jag skulle vilja säga att det ligger mellan 500 - 700 för 100 mcg plåster. Dock i vissa fall något dyrare. Självklart går det att få tag på billigare, men i regel krävs då att man känner någon som säljer fentanylet.
Citera
2014-10-08, 21:08
Medlem
slaines avatar
Där jag bor ligger det på runt 100 kr/25mcg
Citera
2014-10-16, 15:27
Medlem
EndGames avatar
slaine: Eftersom du inte svarar på PM ställer jag frågan här.
Var i Sverige bor du, låter minst sagt otroligt att fentanyl skulle ha samma pris som en släng hasch.
Skulle snarare tro att du är ett troll med syfte att locka köpare eller bara vara i fullständig avsaknad av kognitiva förmågor.

I vilket fall som helst går du bet då jag slutade bruka för många år sedan och således frågar av intresse snarare än köplust.
Citera
2014-10-19, 02:16
Medlem
hejsan, vart kan man få tag på fentanyl plåster? hur ska man leta och vart? finns det inrikes shoppar som säljer dessa? har kraftig nervsmärta och provat det några gg förut och den var den bästa mot min smärta...(fick an en sjuk släkting som inte har kvar). alla ni här.. får ni det utskriva eller hur och vart köper man....skulle bli glad och tacksam om jag fick hjälp med info, pm gärna..
Citera
2014-10-26, 22:53
Medlem
Har kört 5st x2or , 1 bärs , 1500mg lyrica och rökt brass och Fenta bara idag.

Kan jag röka mer fentanyl? känner suget på röka men är helt förstörd.

Fentanyl plåstret jg röker r ett 25/micrograms MYLAN.

Akut svar! MvH
Citera
2014-10-28, 15:00
Medlem
För ett par dagar sedan delade jag på ett 25 mcg plåster och satte det på axeln, (hade liten avtänding av annat då också) men kände ingenting. Kan ju vara för att jag hade avtändning på tramadol osv men de kanske hjälpte lite. Nåvel, jag satte på mig det på en måndags eftermiddag, på onsdag kväll tänkte jag "vafan det ska ju bara hålla i 3 dagar, snart är det slut". Så då stoppar jag det under läppen och efter 5-10 minuter så känner man sig sådär riktigt go. Lite som att ta Oxycontin men inte lika starkt.
Citera
2014-11-01, 22:45
Medlem
Har delat på 3 st 25microgram/h fentanyl dvs 37,5microgram/h var kommer vi känna något? Vi har massa xanor också..

MVH
Citera
2014-11-30, 15:06
Medlem
masterior26s avatar
Går fentanyl actavis plåster bra att röka och kan man göra det på folie?
Citera
2014-12-22, 03:58
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Går fentanyl actavis plåster bra att röka och kan man göra det på folie?

Ingen större koll på fent. Men vet att hurvida det går att röka eller ej beror på vilken form det är.
Och då det finns en satans massa olika former, så antar jag man får kolla vilken sort och söka på det.

Men lär väl gå googla fram på en kvart, svaret alltså.

Till en annan fråga.

Det skrivs alltid i 25mcg,50mcg,100mcg/tim.

Är det så att dom innehåller olika stora mänger fent beroende på sort. Så oavsett tillverkare, så får man samma effekt utav samma styrka sett i mcg/timme? Även om olika sorters fent. plåster innehåller markant olika mängd fent beroende på sort?

Om någon fattar?

Då 100mcg/tim. mattematiskt ger 100mcg x72h = 0,72mg? Låter väldigt lite.
Eller räknar jag fel?

Samt, så kanske mängden fent. justeras utefter vilken sort det är, så alla olika ger samma effekt?
Alltså ett plåster på 100mcg/tim. oavsett sort fentanyl ger samma effekt?

Då läst en del innehåller 10mg, alltså 100mcg/tim...men stämmer ju ej enligt ovan beräkning.
Så måste bero på att fentanyl skiljer sig starkt från 100ggr till 1000ggr+ starkare än H?

Egen slutsats, man utgår efter mcg/tim. och mängden fent. oavsett sort/derivat har ingen betydelse?
Citera
2014-12-29, 21:36
Medlem
Om man sätter på ett 12mikro plåster kommer man få ett jämnt rus i 72 timmar då eller krävs det mer?
Citera
2014-12-30, 16:59
Medlem
Håller inte 72h.. 48 tycker jag sen börjar det gå ur.
Och första man sätter på tar ca 12h innan man känner av det alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in