2015-06-18, 23:34
Medlem
hur många plåster kan man ta utan risk för andningsdepp med en valium10mg? eller hur många för att blå skön, på ett ungefär.. :S vd ska jag börja på.
Citera
2015-06-18, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krets
jo det är 12,5microgram/timme men dom är danska, från köpenhamn. Har 16 stycken av dom, plåster.
Det är inte alls mycket. Ska helst vara 50-100. Det vore väl om det går upp skitfort, men oddsen är mot dig, när det gäller "snusningen".
Men det är bara att testa egentligen, vore dock trevligt om SweetSarhas eller någon annan berättar mer ingående om rökningen, är alldeles för bekväm för att söka själv.
Citera
2015-06-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scopolamine
Det är inte alls mycket. Ska helst vara 50-100. Det vore väl om det går upp skitfort, men oddsen är mot dig, när det gäller "snusningen".
Men det är bara att testa egentligen, vore dock trevligt om SweetSarhas eller någon annan berättar mer ingående om rökningen, är alldeles för bekväm för att söka själv.

kan jag inte tugg 5 plåtser då? då blir det ju 50
Citera
2015-06-20, 11:18
Medlem
Citat:
kan jag inte tugg 5 plåtser då? då blir det ju 50

tugga för guds skull inte i dig 5 plåster. det är 12.5microgram i timmen på dessa plåster och jag tror fan dessa plåster håler 12timmar eller mer.. dvs 12.5microgram gånger så många timmar den håller... tuggar du då i dig 5 plåster så dör du direkt det kan jag garantera
Citera
2015-06-20, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
tugga för guds skull inte i dig 5 plåster. det är 12.5microgram i timmen på dessa plåster och jag tror fan dessa plåster håler 12timmar eller mer.. dvs 12.5microgram gånger så många timmar den håller... tuggar du då i dig 5 plåster så dör du direkt det kan jag garantera
Total fentanylmängd brukar stå på plåstren, hans innehåller antagligen 1-2 milligram totalt.

krets, kul att höra att du tänkt trappa ner. Kanske är lika bra att sätta dem direkt på huden då för att få en låg, jämn och fin kurva. Fentanyl har mycket kort halveringstid så börjar du snusa/röka kommer det inte bli lättare för dig.
Citera
2015-06-20, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scopolamine
Total fentanylmängd brukar stå på plåstren, hans innehåller antagligen 1-2 milligram totalt.

krets, kul att höra att du tänkt trappa ner. Kanske är lika bra att sätta dem direkt på huden då för att få en låg, jämn och fin kurva. Fentanyl har mycket kort halveringstid så börjar du snusa/röka kommer det inte bli lättare för dig.

asså snakar denna snubbe ovanför skit? jag tuggade precis i mig 3 stycken plåster, är det farlig ddos? vafan dom minsta plåstrena ju....folk brukar ju tugga 50microgram/timme osv och i början står det ju att lagom dos är 70???? är fett nojjig bara för han skrev sådär nu

dom innehåller totalt 2.1mg per plåster ja

edit. notera att jag har hög tolerans på opiater annars, legat på ca 80mg oxy i genomsnitt det senaste.

Hur längde och när är den potentiellt farliga tiden? tuggade/hade dom mot tandköttet som du sa i cca 15min, sen svalde jag dom för kanske 10minuter sedan...
Senast redigerad av krets 2015-06-20 kl. 20:44.
Citera
2015-06-20, 21:26
Medlem
Citat:
asså snakar denna snubbe ovanför skit? jag tuggade precis i mig 3 stycken plåster, är det farlig ddos? vafan dom minsta plåstrena ju....folk brukar ju tugga 50microgram/timme osv och i början står det ju att lagom dos är 70???? är fett nojjig bara för han skrev sådär nu

dom innehåller totalt 2.1mg per plåster ja

edit. notera att jag har hög tolerans på opiater annars, legat på ca 80mg oxy i genomsnitt det senaste.

Hur längde och när är den potentiellt farliga tiden? tuggade/hade dom mot tandköttet som du sa i cca 15min, sen svalde jag dom för kanske 10minuter sedan...
Jesus kristus...
Har inte knaprat oxy själv så har inte koll på hur starkt det är. Menar du 80mg om dagen?
Säg att det är 2mg i varje plåster, du har tryckt i dig tre, det är 6mg totalt.
Oral biotillgänglighet ca 55%, i magen 33. Säg att du fått i dig ca 2-3 mg.
Det är väldigt mycket, jag har aldrig sagt åt dig att varken tugga eller svälja skiten!

SKulle ringt 112 och frågat om jag var du.
Citera
2015-06-20, 21:30
Medlem
http://www.globalrph.com/fentconv.htm
För smärtstillande ändamål säger de här att 67.5 - 112 mg oxycodone om dagen är jämförbart med 50microgram fenta i timmen. 1 milligram är 1000 microgram...
Citera
2015-06-21, 11:27
Medlem
jag överlevde... men fick världens magkramper och gaser och hård som en jävla boll samtidigt som jag mådde illa, låg stilla på samma ställe i flera timar bara... inget rus heller jävl piss fentanyl. Jag vaknade av att jag mådde sjukt illa så kaskadspydde, tror plåstrena kom upp där, sen dess har jag känt mig jävligt mörbultad i hela kroppen bara. Seg är jag också förjävla seg.
Citera
2015-06-21, 11:29
Medlem
Citat:
jag överlevde... men fick världens magkramper och gaser och hård som en jävla boll samtidigt som jag mådde illa, låg stilla på samma ställe i flera timar bara... inget rus heller jävl piss fentanyl. Jag vaknade av att jag mådde sjukt illa så kaskadspydde, tror plåstrena kom upp där, sen dess har jag känt mig jävligt mörbultad i hela kroppen bara. Seg är jag också förjävla seg.

Du hade tur min vän jävligt tur. Va sjukt jävla försiktig nästa gång
Citera
2015-06-21, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweetSarhas
Du hade tur min vän jävligt tur. Va sjukt jävla försiktig nästa gång
blir ingen mer gång med denna substans ffyfan
Citera
2015-06-21, 18:51
Medlem
Kul att höra att du fortfarande andas.

Nej fentanyl är inte imponerande vad gäller ruset, väldigt "kall" opiat.
Kan tänka mig att det var en kombination av låg biotillgänglighet i magen samt klistret i plåstren som räddade dig, annars hade du inte vaknat igen.

Spara dem och sätt direkt på huden som de är gjorda för, sen när du ska trappa ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in