Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Judarna har inte gjort något åt vit nationalism.
Jodå, de har gjort mycket "åt" vit nationalism. De motarbetar den aktivt och lobba för att förbjuda organisationer och kriminalisera medlemskap i sådana. Det jag undrade var vad de hade gjort
för den vita nationalismen.
Citat:
Snarare så accepterar jag att andra hyllar Israel då jag inte bryr mig ett skit.
Ja, du säger det. Och i en annan tråd så skrev du att du tycker att det är mycket problematiskt att människor stödjer Palestina, om än på ett så basalt plan som att de förespråkar en tvåstatslösning.
Varför accepterar du att människor hyllar Israel samtidigt som du fördömer minsta stöd för Palestina?
Citat:
SD vill dig inte illa. Eller har du fått för dig att judarna ska ta över Sverige och vi styrs från Israel?
Jag har inte fått för mig någonting, däremot är jag medveten om judarnas greppevolutionära strategier och hur de fungerar. Precis som jag är medveten om att våra universitet, vår politik, vår massmedia, vår underhållningsindustri och flera av våra inflytelserika lobbygrupper styrs just av judar eller baseras på judiskt tankegods.
Israel som stat har inte så mycket med saken att göra mer än att det fungerar som den organiserade judenhetens bas för internationella operationer.
För mer läsning på ämnet så kan förutom de böcker jag tipsat dig om (men som du naturligtvis aldrig kommer läsa) också den här utmärka bloggen rekommenderas:
http://obekvamasanningar.com/citat/
http://obekvamasanningar.com
Citat:
Du bör nog stödja judarna bara lite med tanke på judarna delar samma intressen som dig; bort med krogspännaren Abdulla el Kriminala och Izlam.
Jaså? Kan du ge exempel på några inflytelserika judiska ledare som vill stoppa den muslimska migrationen till Europa och kasta hem de muslimer som redan är här?
Och nej, judarna delar inte samma intressen som mig, däremot skulle man kanske kunna säga att våra intressen är de diametralt motsatta.
Citat som det nedan är av förklarliga skäl ingenting jag kan ställa mig bakom.
Citat:
Gojer [icke-judar] föddes enbart för att tjäna oss. Utan det har de ingen plats i världen – bara att tjäna Israels folk. … Det är därför gojen har fått ett långt liv, för att arbeta väl för sin jude. … Varför behövs ickejudarna? De ska arbeta, de ska plöja, de ska skörda. Vi ska sitta som herrar och äta.