Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Det här är ju intressant. Och när tror du då SVP någonsin kommer få något inflytande då?
När svenskarna börjar bli en minoritet på allvar om ett par decennier kommer nog SvP bli djävligt populärt skulle jag nästan våga tro. Även om svenne är tolerant idag så beror det på att han inte förstår att han är hotad och tror att Sverige alltid kommer vara svenskt.
De flesta svenskar kan inte greppa att vi snart är en minoritet som dessutom kommer förintas för evig tid och det är först när man kommer till insikt om det som man lämnar inte bara "ööh jag gillar olika" träsket utan "öööh bidrag", "öööh slöja", "ööh islam", "ööh integration", "ööh broms", "ööh skatt" träsket och blir en seriös och radikal nationalist och valet faller sig då på SvP.
Citat:
Min enda slutsats av detta är att du inte avser att SVP ska få makt genom något demokratiskt val, utan att gå en annan väg. Väpnad strid?
SvP är bara ett parti, men att rädda Sverige det kan göras med en annan väg. Vilken väg är inte viktig utan bara att svenskarna räddas från vår annalkande utplåning.
Måste vi äta upp alla invandrare och göra blattesylta och negerfalukorv för att få finnas kvar i framtiden så måste så ske, man får aldrig låta något tumma på överlevnaden, inte "demokrati", inte pengar, inte moral eller något annat.
SvP vill att svenskarna överlever, alltså är SvP bäst för svenskarna. Inget annat parti vill att svenskarna skall finnas kvar, åtminstone inte officiellt.
Citat:
För övrigt behöver SD inte få 51% för att kunna påverka.
Jo, innan dess kommer de andra partierna samverka för att få fortsatt invandring.
En uppgörelse om språktest med folkpartiet räknar jag inte som "påverkan".
Citat:
Danmark är ett bra exempel på detta.
Danmark har fortförande massinvandring och danskarna kommer utplånas snart, precis som vi.
Citat:
Och jag återupprepar, om du säger att SD inte har någon chans.
SD har all chans i världen att påverka svensk politik, det säger jag inte emot. Problemet med dem är att deras politik suger lika mycket som en nymfomanisk, bipolär och amfetaminmissbrukande prostituerad på en tysk jättebordell gör.
Citat:
Det enda jag undrade över var om du kunde stödja utlägget att det behövdes mindre arbetskraft vid industrialiseringen med fakta.
Fast nu talar jag om det som hände med industrialiseringen efteråt, inte under.
Resultatet alltså och det måste du väl hålla med om att vi IDAG behöver mindre arbetskraft generellt i industrin, tjänster försvinner och så vidare eller skall jag behöva googla det? Vi behövde inte arbetskraftsinvandringen och befolkningstillskott permanent utan det hade löst sig själv.
Det är möjligt att företag hade gjort lite mindre vinst och att industrin hade väntat ett par år med vissa satsningar utan arbetskraftsinvandringen, men det var liksom inget avgörande för landets ekonomiska och allmänna utveckling. Invandrare har aldrig gjort ett skit för Sverige mer än att viss tidig invandring har kanske gett ett företag lite mer vinst eftersom de lättare kunnat hitta arbetskraft och medfört totalt en liten decimal högre i BNP, men inte mer.
Citat:
Vad är din definition på icke-vita då?
Vit är ett dåligt begrepp egentligen...någon som ser och beter sig vitt ut och kan passa in i ett vitt nordiskt samhälle tycker jag är bra, men alla fattar ju det när man säger "vit", även om det inte är den terminologiskt korrekta användningen av ordet.
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Själv avskyr jag SvP för deras ständiga flirtande med Hitler och nazismen,
Och vad fasiken är det för fel på Hitler (pbuh) och nazismen då?
Citat:
Ursprungligen postat av Hygglo.FB
Men varför skulle man vilja rösta på ett parti som vill ta bort ens rätt till att rösta?
Därför svenskarnas överlevnad är viktigare? Och SvP (och ND då) är det enda partiet som vill detta i dagsläget. Hellre vit diktatur än brun demokrati!
Jag skulle nog suttit i läger i Nazityskland av diverse orsaker, men nog fan tycker jag det samhället är bättre ändå eftersom det är bättre för mitt folk och mitt folk är viktigare än min och din personliga sketna värdelösa existens.
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
"Endast svenskar ska äga saker av värde"
Alltså, vad är en svensk?
Molekylärbiologiskt: Någon som genetiskt tillhör samma genetiska kluster som andra svenskar.
Etnogenealogiskt: Någon som enkom har svensk familjehistoria.
Molekylärbiologiskt: Någon som inte tillhör samma genetiska kluster som andra svenskar är inte svensk.
Etnogenealogiskt: Någon som inte har svensk familjehistoria är inte svensk.
Dessa två saker är dock samma sak egentligen (genetik är ett mått på genealogi), men inte helt eftersom det finns naturlig geografisk och personlig variation (MELLAN NORDISKA LÄNDER, inte mellan alla människor i stil med en "slumpvis svensk" alltså) som kan överlappa lite hur som helst. Man kan vara genetiskt svensk utan att rent tekniskt vara svensk trots att svenskhet rent tekniskt är genetiskt.
Visst är det lite luddigt, men jag tror inte direkt syftet med formuleringen är att man genetiskt skall testa alla och de som inte med milimeterprecision hamnar exakt rätt genetiskt skall man utesluta utan just utesluta folk där det verkligen finns skillnader hos, de skillnader som man inte behöver ett labb eller en dammig kyrkobok från 1700-talet för att upptäcka som någon förlorad allelfrekvens eller familjehistoria från en norsk bergsby i Telemarken. Har man exempelvis ful brun hud eller ond judisk kroknäsa så är man inte välkommen att ha något inflytande i Sverige eftersom man uppenbarligen tillhör en annan etnisk grupp som kan konkurrera och hota oss. Ser man och beter man sig nordiskt och har en normal svensk familjehistoria, är det liksom inget djälva problem som man behöver orda om.
Så egentligen skall man vara molekylärbiologiskt svenskt och genealogiskt svensk för att vara svensk, men rent praktiskt så räcker det att vara molekylärbiologiskt svensk. (Man kan däremot inte vara genealogiskt svensk utan att vara molekylärbiologiskt svensk).
Citat:
Ursprungligen postat av The-Wise-Gentleman
Det är något som kommer gå långt ned i svenskens hjärta då Svensken röstar alltid med börsen - precis som jag
Ja, i den aspekten är svenskar nästan mer pengabesatta än judar....
Svenska kvinnor massvåldtas, svenskar misshandlas och mördas till höger och vänster som en direkt orsak av massinvandringen, den svenska kulturen är utplånad redan idag (modern amerokreolkultur med svennetacos, "demokrati", kvinnors och homosexuellas "jämställdhet och rättigheter" samt Thailandsresor och fredagsmys är inte svensk kultur för övrigt), hela djälva landet kollapsar och blir till ett kaozinferno och främmande genetik gnager dagligen bort vårat gemensamma arv från historien och förvandlar befolkningen till bruna tomma skal utan själ och allt detta planeras av ett illasinnat folk -judarna- som hatar och vill förinta oss.......men...säger svenne....de e ok!
Skatten höjs och går till invandrare? NÄ NU DJÄVLAR!!!!!!!! KASTA HEM BLATTARNA!!!