Citat:
Ursprungligen postat av
Fjodorov
Underbar nivå du har på argumentationen hr. Sverigedemokrat. Du kanske skall tacka de äckliga nazister att det överhuvudtaget finns ett parti vid namn Sverigedemokraterna idag. Din guru och andlige ledare, Jimmie Åkesson var förresten med i SD redan 1995 och kom säkert i kontakt med alla dina äckliga nazister du föraktar. Vidrigt beteende man stöter på emellanåt, speciellt med tanke på vad dessa äckliga nazister har fått uppoffra för att du skall kunna sitta där bakom din datorskärm och hoppas på att SD får högre siffror nästa val.
Ditt beteende mot vad som skall vara ett systerparti enligt er som hävdar att SD är nationalistiskt, det är vidrigt och inte helt olikt vad ni hävdar media håller på mot SD.
Du kanske ska läsa lite hur tonen går mot Sverigedemokrater i denna tråd? Men uppenbarligen trampade jag på en öm tå när jag använde ordet "äckliga". Jag tycker det är himla intressant, SVP ska ju bara vara ett nationalistiskt parti, men tittar man på väljarskaran är det ju nazister vart man än tittar.
Jag hyser ett enormt förakt emot nazister. Enligt mig ligger de i samma fack som kommunister.
Så ja, de är äckliga.
SD´s historia är jag väl medveten om. Men idag är partiet ett annat parti, och jag ska nog inte behöva påpeka vad SD tycker om nazism idag.