Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-05-10, 00:06
Medlem
Hejsann123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Stor del av grekerna vill tydligen det, så varför inte svenskarna?

Enligt dig så är väl Sverige så "pk skadat" att det aldrig kommer gå. Och det är just därför det aldrig kommer hända.

Förresten jag antar att du är emot demokrati?
Citera
2013-05-10, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejsann123
Enligt dig så är väl Sverige så "pk skadat" att det aldrig kommer gå. Och det är just därför det aldrig kommer hända.

Förresten jag antar att du är emot demokrati?
Jag tror faktiskt att långt ifrån alla svenskar är helt förstörda av propagandan, tror många tiger. Gällande att SvP skulle vara emot demokratin är ett utbrett missförstånd. De är emot dagens statsskick, men inget säger att de är emot demokratin som sådan. Vad jag förstått vill de införa någon form av kombination av meritokrati och demokrati, men det är ännu oklart.

Det enda jag vet att jag vill, är att dagens statsskick ska ändras. Vad det ska bli exakt är jag osäker på.
Citera
2013-05-10, 00:15
Bannlyst
Citat:
Fyfan för nazister dom borde fan skjutas
Nu tycker jag du är lite intolerant här på kvällskvisten
Citera
2013-05-10, 00:19
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Svp kommer aldrig att bli ett stort parti. För vem vill ha några nazister i riksdagen?

Det är ju sant att många som röstar på sd är idioter/rasister/homofober.

Fyfan för nazister dom borde fan skjutas

Vi är många som vill ha nazister i Riksdagen. Heil Hitler! Ta och se en film istället för att sitta här och jaga upp blodtrycket i onödan:

Adolf Hitler: The Greatest Stody NEVER told:
http://www.youtube.com/watch?v=xXq-cLYyt5U
Citera
2013-05-10, 00:19
Medlem
Hejsann123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu tycker jag du är lite intolerant här på kvällskvisten

Är det fel att vara intolerant mot folk som vill införa folkmord?
Citera
2013-05-10, 00:21
Medlem
Hejsann123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feru
Jag tror faktiskt att långt ifrån alla svenskar är helt förstörda av propagandan, tror många tiger. Gällande att SvP skulle vara emot demokratin är ett utbrett missförstånd. De är emot dagens statsskick, men inget säger att de är emot demokratin som sådan. Vad jag förstått vill de införa någon form av kombination av meritokrati och demokrati, men det är ännu oklart.

Det enda jag vet att jag vill, är att dagens statsskick ska ändras. Vad det ska bli exakt är jag osäker på.

Vill du att det ska vara som tyskland år 1939?
Citera
2013-05-10, 00:25
Bannlyst
Citat:
Nu har du nog missuppfattat ett och annat min känslosamme lille vän. SvP vill ha ett svenskt Sverige, ett land där vårt folk kan leva i fred, trygghet och frihet utan etniska konflikter och främmande grupper. Tvärtom är det våra politiska motståndare som gärna ser att svenskarna trängs undan, blandas bort och försvinner för alltid.

Din ilska är med andra ord felriktad.

Citat:
Vill du att det ska vara som Sao Paolo 2013?
Citera
2013-05-10, 00:26
Medlem
Citat:

Citat:
Vilken jävla nivå, bättre kan du.
Citera
2013-05-10, 00:26
Medlem
Landsfaders avatar
Kommer troligtvis rösta på SVP.
Citera
2013-05-10, 00:27
Medlem
Hejsann123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Nu har du nog missuppfattat ett och annat min känslosamme lille vän. SvP vill ha ett svenskt Sverige, ett land där vårt folk kan leva i fred, trygghet och frihet utan etniska konflikter och främmande grupper. Tvärtom är det våra politiska motståndare som gärna ser att svenskarna trängs undan, blandas bort och försvinner för alltid.

Din ilska är med andra ord felriktad.

Vill du att det ska vara som Sao Paolo 2013?

Men dom främmande trupper som är här redan då? Vad ska ni göra med dom då? Gasa dom?
Citera
2013-05-10, 00:30
Medlem
Vindhlers avatar
Citat:
Men dom främmande trupper som är här redan då? Vad ska ni göra med dom då? Gasa dom?

Vi skickar tillbaka dem. Har de en gång tagit sig hit så är det väl inte så svårt att skicka tillbaka dem? Eller hur? De har ju redan bevisat att de klarar resan...

Seså, låt dig nu inspireras istället för att sitta och gnälla: http://www.youtube.com/watch?v=5YYlrPh9Ut4
Citera
2013-05-10, 00:35
Medlem
Hejsann123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vindhler
Vi skickar tillbaka dem. Har de en gång tagit sig hit så är det väl inte så svårt att skicka tillbaka dem? Eller hur? De har ju redan bevisat att de klarar resan...

Seså, låt dig nu inspireras istället för att sitta och gnälla: http://www.youtube.com/watch?v=5YYlrPh9Ut4

Det roliga är att alla ni sitter bara här och gnäller på flashback och gör ingenting. Varför går ni inte ut och demostrerar eller nåt. Så jävla patetiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in