Resultat: ?
Sverigedemokraterna
70,41%
571 röster
Svenskarnas Parti
29,59%
240 röster
2013-03-22, 20:48
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det inflytandet är relativt ointressant. Titta på hur Carl Bildt klarar mediestorm efter mediestorm eftersom han inte är rädd för dem. Givetvis finns det en gräns för hur "rasistisk" man får vara men i stort tycker jag medias makt är överdriven. Den finns för att vi ger den till dem.

Däremot är Lööf, Sahlin, Reinfeldt m.fl. verkliga makthavare och de har inga judar som säger åt dem vad de ska göra. De gör som de gör för att de vill det.

Nåja, det framgår nog i något av mina tidigare inlägg här i tråden att jag röstat på annat än SD tidigare...

De här frågorna riktas förstås inte till mig.
Nej inte direkt, men Du får gärna svara.

Jag röstar på SvP för att jag vill att Sverige ska bli som Japan, dvs etniskt homogent. Så frågan kvarstår är alla japaner nazister? Självklart inte! Är det däremot en sund inställning?

SD är för mångkultur, jag tror inte på den iden, men självklart jag kan ha fel.

Dock är ju Carl Bildt enormt erfaren jmf med bla Billström som utmålas i media värre än Hitler!
Vem var värst Hitler eller Stalin? Samt varför?
Citera
2013-03-22, 20:56
Medlem
von Hindenburgs avatar
Jag är för ett svenskt Sverige. Judebabblandet är ett hinder på vägen dit.
Citera
2013-03-22, 21:09
Medlem
Citat:

Vad är prio 1, judebabbel eller ett svenskt sverige?

Jag är inte pro-svp pga judefrågan utan jag är pro-svp pga att det är det enda partiet som har politiken som kan göra Sverige som Japan, oavsett vad de tycker om juden. Jag låter bli att rösta på SD pga att dom har varken modet eller viljan att göra detta, inte pga frånvarande judepolitik. Det är den uttalade viljan och att göra sverige etniskt rent som avgör, inte judebabblet. Du verkar rösta på SD endast pga av deras judebabbel är frånvarande och populiststöd men skiter i om deras politik verkligen kommer göra Sverige svenskt igen eller inte.

Sålänge man strävar efter ett etniskt bevarande löser man judefrågan på köpet, och då utan att ens direkt stöta sig med judar.
Citera
2013-03-22, 21:12
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Det är jag åxå!

Ang. Judebabblandet så hävdar ju vissa att dessa kontroller Hollywood! Tror Du det stämmer eller är det åxå ett Judebabblande?

EDIT: Påstår Du själv att juden idag inte har något som helst inflytande? Existerar ens aipac? Eller har de en påverkan på USA politik?
Senast redigerad av klashback 2013-03-22 kl. 21:27.
Citera
2013-03-22, 21:26
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSSAH
Sålänge man strävar efter ett etniskt bevarande löser man judefrågan på köpet, och då utan att ens direkt stöta sig med judar.

Det här är tankar som jag sympatiserar med.
Citera
2013-03-22, 21:27
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klashback
Det är jag åxå!

Ang. Judebabblandet så hävdar ju vissa att dessa kontroller Hollywood! Tror Du det stämmer eller är det åxå ett Judebabblande?

Jag har dålig koll på Hollywoodfilmer och ser nästan aldrig på TV.
Citera
2013-03-22, 21:28
Medlem
En fundering kring detta med SvP och SD, av de som var med när SD startades och deras första aktivistkader, hur många av dem i motsvarande fas i livet i dag, hade valt SD före SvP? Jag tror de flesta av dem avfärdat SD till förmån får SvP, men det är givetvis bara en gissning.
Citera
2013-03-22, 21:29
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Jag har dålig koll på Hollywoodfilmer och ser nästan aldrig på TV.
EDIT: Påstår Du själv att juden idag inte har något som helst inflytande? Existerar ens aipac? Eller har de en påverkan på USA politik?
Citera
2013-03-22, 21:30
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klashback

Vad vet jag? Jag bryr mig inte om Hollywood och jag rekommenderar att du också struntar i dem.
Citera
2013-03-22, 21:33
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Vad vet jag? Jag bryr mig inte om Hollywood och jag rekommenderar att du också struntar i dem.
Ja men nu frågade jag om aipac?

Citat:
AIPAC is a 100,000-member grassroots movement of activists committed to ensuring Israel’s security and protecting American interests in the Middle East and around the world. AIPAC’s priority is to ensure that both America and Israel remain strong and that they collaborate closely together.

Vad har det med hollywood att göra?
Citera
2013-03-22, 21:34
Medlem
von Hindenburgs avatar
Vad har aipac med Sverige att göra? På vilket sätt påverkar det om jag ska välja SD eller SvP?
Citera
2013-03-22, 21:38
Medlem
klashbacks avatar
Citat:
Vad har aipac med Sverige att göra? På vilket sätt påverkar det om jag ska välja SD eller SvP?
Kort svar SD är till viss del kapat av zionister å kanske inte verkar för Sveriges bästa medans SvP är nationalister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in