Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Skulle tro att det är en mycket liten del av lyssnarna tycker om SvP.
Det kan jag i och för sig tänka mig, kanske inte en mycket liten del men att det finns en andel av lyssnarna som inte alls håller med SvP det tror jag på. Det finns gott om heltidsanställda personer som har som enda uppgift att slå vakt om demokrati och mångfald etc. som sitter och avlyssnar de som inte tycker likadant som de själva. SÄPO, Expo, säkert någon paranoid tomte från Simon Wiesenthal Center och Mossad eller CIA också.
Fast det är ändå bra på sitt sätt också, måste vara jobbigt för dem att lyssna på några orädda personer som säger sanningen medan de själva lever i en livslögn. Innerst inne tror jag till och med Daniel Poohl själv inser att ett framtida Sverige som liknar Södertäljes förorter inte kommer vara trevligt för hans barn att växa upp i. Det är bara det att han sätter sin karriär först och skiter i sina barn.
Citat:
Ursprungligen postat av solindo
SD är det enda vettiga valet i Sverige.
Varför är Sd det enda vettiga om jag får fråga? Är det verkligen på den här låga kognitiva nivån det generella Sd-hejarklacksklientelet befinner sig? Total oförmåga att koppla ihop större skeenden med varandra, tänka analytiskt och långsiktigt. Inge sorts självkritik eller djupa bottnande resonemang. Bara ett gapande av tomma floskler, lika lätta för den hjärntvättade grå massan att ta till sig som lättsmält underhållning i form av skräpmat, industriellt framställt godis och såpoperor på kommersiell TV?
Jag kan ju ha en viss förståelse för att ni faktiskt
tycker som ni tycker, även om det ska mycket till för att jag på ett mer holistiskt sätt ska kunna se hur ni får ihop pusselbitarna i er minst sagt populistiska världsbild. Men jag slutar aldrig att förvånas över den totala brist på argumentationsförmåga som ni Sd-are besitter.
Är ni verkligen så här jävla dumma och intetsägande eller är det bara så att det är kommunister som sitter och skapar falska konton där de rapar ur sig enradare om "Sd 2014!" eller dylikt?
Jag förstår på ett sätt varför andra inte vill ta debatten med er, om det är på den här nivån ni tänker ta debatten så blir det liksom inte mycket till debatt...