2012-09-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choiis
Har inte sett det tidigare programmet, men serist? Det r ju en smula uppenbart att det kommer att bli den strsta knarkarlyan i Skne (antar att det r Skne det utspelas i).

Linnea i kvllens program verkar ju vilja g framt i sitt liv och lmna det tidigare bakom sig, men alla andra pack som kommer att leva rvare d? Tror att ett klhuvud kommer snka alla kglor inom sinom tid.
Ladan ligger i Nykvarn, ca en mil sydvst om Sdertlje.

En av Bastas mer knda invnare r Annika stberg http://www.ratsit.se/BC/ReportSmall....TROfJHbMcQ8T5U
Citera
2012-09-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuzFejja
Hr r artikeln om Anders och Pontus Grl: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15509029.ab

Haha s utrknat, i texten str det ' anders vill inte avslja om pontus r med i nsta avsnitt ' det kan jag nstan stta pengar p att han kommer. Det r snt hr folk vill se, drama.
Citera
2012-09-27, 00:04
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vacker
www.basta.se

Det r det stllet "rehabiliteringen" r p. Tror tyvrr att Linnea snker medelldern rejlt dr.
Det r hon van vid.

Hur kan vissa av er grta? Jag frstr inte vad som r s rrande...
Citera
2012-09-27, 00:32
Medlem
Herrpotats avatar
Undrar om ngra illegala nysvenskar kommer trnga sig p nr ''huset'' r frdigbyggt och TV-teamet borta?

Gratis boende till de som behver det! Stllet lr snart vara versvmmat av somaliska musslor och skggiga ''barn''.
Citera
2012-09-27, 00:49
Medlem
linnea har man ju sponsrat med 1500
Citera
2012-09-27, 02:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Var rdd att programmet skulle tappa mycket nr man gick in i byggfasen, men det hller hg niv n.

Det var jag ocks rdd fr, men det hller fortfarande hg kvalit, men det var inte lika intressant som det frsta avsnittet. Som ngon annan var inne p hr i trden r det historierna som gr hela programmet och inte sjlva bygget. Enda som bygget egentligen tillfr r lite good feeling i slutskedet nr det r klart. Skulle nstan hellre se en programserie dr Anders ker runt och snackar med knarkarna och lter dom bertta sina historier.

Direkt nr Linnea berttade att hon skte runt mycket p ntet om droger s kommer Flashback in i bild, s ovntat...
Senast redigerad av losingyou 2012-09-27 kl. 02:48.
Citera
2012-09-27, 03:19
Medlem
CuzFejjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aliiciah
Haha s utrknat, i texten str det ' anders vill inte avslja om pontus r med i nsta avsnitt ' det kan jag nstan stta pengar p att han kommer. Det r snt hr folk vill se, drama.

haha aah tror ocks det faktist!
Citera
2012-09-27, 08:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Mycket bra program! Men, den dr Pontus kan vl nd inte vara p riktigt?
r han verkligen bakom fltet? Och var brket igr och hans frsvinnande inte bara "skdespeleri"??
Citera
2012-09-27, 09:06
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Mycket bra program! Men, den dr Pontus kan vl nd inte vara p riktigt?
r han verkligen bakom fltet? Och var brket igr och hans frsvinnande inte bara "skdespeleri"??

Ska man tro artikeln i aftonbladet s var det ett riktigt brk men att de senare frsonades, dock fram gr det ej om pontus kommer delta igen i serien vilket jag hoppas p, tycker han r helskn

Citat:
Startsidan / Njesbladet / TV 2012-09-26 fvergrds raseri fick kollegan att lmna Nybyggarna Bildspel: Klicka fr att starta 1/4 Anders fvergrd knckte sin kollega i kvllens avsnitt av Nybyggarna. Efter brket r han djupt ngerfull. Jag r inte vid mina sinnens fulla bruk, sger han till Njesbladet.

Citat:
Han var oerhrt ledsen. Vi bad varandra om urskt och blev vnner igen, sger han.Anders fvergrd vill inte avslja om Pontus Eriksson medverkar i nsta avsnitt av programmet.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15509029.ab
Citera
2012-09-27, 10:01
Medlem
vackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrpotat
Undrar om ngra illegala nysvenskar kommer trnga sig p nr ''huset'' r frdigbyggt och TV-teamet borta?

Gratis boende till de som behver det! Stllet lr snart vara versvmmat av somaliska musslor och skggiga ''barn''.

Jag ser mycket hellre att det blir versvmmat av somalier n idioter som dej. Du mste leva totalt i din egen hjrntvttade vrld som ens brjar tnka i dom banorna. Du borde skickas till Somalia sjlv och bo dr ett par r fr att sen kunna sga att du vet ntt om en del somalier.
Citera
2012-09-27, 10:06
Medlem
brotucks avatar
Kunde blivit ett bra program om det producerats av SVT och med en annan programledare n den dr blonderade nollan. Tl inte karln! Otroligt osmidig och blst kille.

Hela den dr id men att de tror att de kan frndra hennes liv genom att ge henne en bostad r helt fel. Det var ju knappast hemlsheten som var orsaken till hennes miserabla liv - den var en konsekvens av hennes val hon gjort i livet tidigare samt uppvxten.
Senast redigerad av brotuck 2012-09-27 kl. 10:15.
Citera
2012-09-27, 10:11
Medlem
vackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Det r hon van vid.

Hur kan vissa av er grta? Jag frstr inte vad som r s rrande...

Jo jag tror skert hon r van att vara med ldre, men s smningom kommer hon inte tycka det r s kul att vara med ett gng pensionrer. Hon lr ju vilja skaffa sig kompisar som hon har ntt gemensamt med och gra saker som passar hennes lder. Inombords r hon nog fortfarande i 13-rs ldern vilket var d hon brjade ta droger. Lr mrkas i nsta program att hon inte reagerar som en "vanlig" 20-rig nr hon stter p problem. Det syntes ju att hon brusade upp rejlt nr hon inte fick trffa sina killkompisar. Om hon har folk runtomkring sig i sin egen lder kan de hitta p saker tillsammans som inte innebr droger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in