2012-09-26, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Bara jag som kollar enbart för att höra deras historier osv? Skiter faktiskt i själva bygget

Det är ju en del av resan
Citera
2012-09-26, 21:43
Medlem
MadDog76s avatar
Citat:
Bara jag som kollar enbart för att höra deras historier osv? Skiter faktiskt i själva bygget

Du är inte ensam Bro !!! Gör samma sak... Visst är det kul att dem får ett place att bo men historien är det man vill åt..
Citera
2012-09-26, 21:45
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuzFejja
Ahh vette fan .. Nybyggarna och även Argasnickaren brukade ta in klipp där dom säger i rätt ställen så det låter värre än vad det är tills man ser hela!

Det stämmer, men det verkar onekligen som att det är gamla polare han inte vill ska besöka henne. Hoppas hon håller sig borta från de i pundarkretsen.
Citera
2012-09-26, 21:50
Medlem
Såg en liten snutt. Vad är det som de skall bygga, en bordell eller?
Citera
2012-09-26, 22:05
Medlem
Vad jag fattat det som så tillhör ladan till en organisation för fd missbrukare. Personalen är även fd missbrukare. Dom skulle fortsätta i en sorts rehabilitering också. Hon Åsa snacka om att dom får jobba med vissa grejer för att bo där? Vilket jag fatta det som. Sen om staten betalar vet jag inte. Något sådant vart det i alla fall. Så dom blir inga skogsmullar ute i skogen. Utan tillhör alltså i något med rehabilitering och med stödgrupper.
Citera
2012-09-26, 22:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Nix samma här. Även om det är kul att se hur det blir så äre det jag finner mest intressant.
Citera
2012-09-26, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Det stämmer, men det verkar onekligen som att det är gamla polare han inte vill ska besöka henne. Hoppas hon håller sig borta från de i pundarkretsen.

nej, de ska föra henne samman med andra pundare. kommer nog funka i längden

fast ja, de kommer ju redigera/regissera det som en framgångssaga men om några år kommer hon väl sannolikt hamna på gatan igen.
Citera
2012-09-26, 22:24
Medlem
vackers avatar
www.basta.se

Det är det stället "rehabiliteringen" är på. Tror tyvärr att Linnea sänker medelåldern rejält där.
Citera
2012-09-26, 22:27
Medlem
Någon som vet vad som hände med Pontus?

Sa han bara upp sig eller gick han och dränkte sig själv? Lät ju nästan som det på Anders.
Citera
2012-09-26, 22:39
Moderator
Humbugs avatar
Fy fan, jag grät som ett barn där i slutet. Helt ärligt!
Detta är ett jävulskt starkt program. Det Anders med flera gör är så otroligt fint så det finns inte ord. Att det sen blir TV av det hela är nåt man får köpa.

Citat:
Ursprungligen postat av stinkY

Sa han bara upp sig eller gick han och dränkte sig själv? Lät ju nästan som det på Anders.

En så kallad cliffhanger. Han kommer tillbaka till nästa avsnitt.
Citera
2012-09-26, 22:55
Medlem
Zedss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY

finns en artikel på Aftonbladet om det. sitter på telen nu så kan inte länka tyvärr.
Citera
2012-09-26, 23:11
Medlem
CuzFejjas avatar
Här är artikeln om Anders och Pontus Gräl: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15509029.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in