2012-10-04, 13:52
Medlem
Maunss avatar
Hur går det för dig. Antar att svampen är färdig torkad nu. Har du käkat alla 3?? Update maaate beskriv vad som sker alltså. käkat själva lsd, E svamp. Dock aldrig Flugsvamp så vill veta vart dosen går tills det börjar hända något med psyket!
Citera
2012-10-04, 14:20
Medlem
pirogs avatar
Jag har fattat det som att det är farligt att äta flugsvamp. Vad jag vet så dricker shamaner flugsvamp efter att det har passerat genom ett djur, de ger djuret flugsvamp och dricker alltså pisset och sedan pissar shamaner i en skål som nästa person dricker etc. Cirka 5 gånger går det att "återanvända" drogen och de farliga ämnerna filtreras bort när man ger svampen till det första djuret.
Får man i sig de farliga ämnena finns det väll risk för att man avlider?
Citera
2012-10-04, 18:42
Medlem
zajjahs avatar
Luktade så jävla illa så jag sket i det och kastade ut skiten istället.
Citera
2012-10-04, 19:05
Medlem
ManMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zajjah
Luktade så jävla illa så jag sket i det och kastade ut skiten istället.

Du kanske redan är medveten om det här, men du är tappad som fan. Bara sådär. Sjukt tappad. Dags att klippa sig.
Citera
2012-10-05, 07:38
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManMannen
Du kanske redan är medveten om det här, men du är tappad som fan. Bara sådär. Sjukt tappad. Dags att klippa sig.
Kan hända men va fan ska jag göra åt det =) Är iallafall väll klippt
Citera
2012-10-18, 05:00
Avslutad
haha! Mina lukta inte så jätte farligt men smälte i skåpet jag torkade dom i, det var kladd överallt, i had no idea
Citera
2012-10-19, 11:48
Medlem
Losifers avatar
Idag eller imorgon bär det av. Det blir antingen att äta eller att pulverisera och göra te av de tre torkade hattarna.
Hoppas att det blir en skön och mysig "downer" känsla och att drömmarna blir mer udda och verkliga än vanligt.
Har även förberett med lite thc om det eventuella illamåendet skulle bli för jobbigt.

Hemma har jag varken tillgång till dator eller internet så om jag känner för att posta en liten rapport om det hela så lär det dröja ett tag.
Citera
2012-10-19, 12:07
Medlem
Maunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer
Idag eller imorgon bär det av. Det blir antingen att äta eller att pulverisera och göra te av de tre torkade hattarna.
Hoppas att det blir en skön och mysig "downer" känsla och att drömmarna blir mer udda och verkliga än vanligt.
Har även förberett med lite thc om det eventuella illamåendet skulle bli för jobbigt.

Hemma har jag varken tillgång till dator eller internet så om jag känner för att posta en liten rapport om det hela så lär det dröja ett tag.

Trippa lungt mannen. Förväntans full över en rapport. Dock skulle jag ta det lungt med thc, Så du inte sne trippar och förstör ruset med thc. Det misstaget gjorde jag, Käkade LSD och rökte to much förstörde ruset efteråt och idag kan jag inte ens röka en joint. Så take it chill. tänk på att när man röker så drar det igång att man kan börja tänka grovt mycket mer än vanligt. och kombinera det med något psykadeliskt kan göra så de blir kaos. men tror inte det ska vara någon fara så länge du mår bra och har ett starkt psyke! take it easy man.
Citera
2012-10-19, 12:15
Medlem
Losifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mauns
Trippa lungt mannen. Förväntans full över en rapport. Dock skulle jag ta det lungt med thc, Så du inte sne trippar och förstör ruset med thc. Det misstaget gjorde jag, Käkade LSD och rökte to much förstörde ruset efteråt och idag kan jag inte ens röka en joint. Så take it chill. tänk på att när man röker så drar det igång att man kan börja tänka grovt mycket mer än vanligt. och kombinera det med något psykadeliskt kan göra så de blir kaos. men tror inte det ska vara någon fara så länge du mår bra och har ett starkt psyke! take it easy man.
För min del så fungerar thc tvärtom, i lagom doser då, dvs att jag tänker mindre och är mer i nuet och så har jag rökt spliff vid ett LSD rus och blev mer seg och tystlåten än galet flummig . Men helt klart så ska jag ta det lugnt som med allt annat. Men sen kan jag tänka mig att det skevar ur totalt om man röker för mycket skunk eller annan typ av röka med hög thc halt medans man trippar.
Citera
2012-10-19, 12:26
Medlem
Maunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer
För min del så fungerar thc tvärtom, i lagom doser då, dvs att jag tänker mindre och är mer i nuet och så har jag rökt spliff vid ett LSD rus och blev mer seg och tystlåten än galet flummig . Men helt klart så ska jag ta det lugnt som med allt annat. Men sen kan jag tänka mig att det skevar ur totalt om man röker för mycket skunk eller annan typ av röka med hög thc halt medans man trippar.

Gott att höra. Må bäst!! Ja man kan tro att thc är ofarligt men när man börjar kombinera det med andra saker som gör att hjärnan inte fungerar som vanligt kan de faktiskt sätta sina spår. Men för din del så kör på!
Citera
2012-10-20, 13:20
Medlem
Losifers avatar
Besvikelsens dystra monotoni.

Det blev ingen effekt alls igår. Jag krossade och gjorde te på hattarna varav två var stora och en lite mindre. Det enda jag märkte av var att det blev svårt att koncentrera sig på att läsa och att balansen vart lite rubbad.
Nästa gång blir det att tugga i sig tre stora hattar men det blir väl av nästa år då det inte syns till så många fina svampar som det är nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in