2012-09-21, 18:21
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Tillagade 5 st flugsvampar och gjorde te på saften som blev. Åt även upp all svamp oxå..

Inget jag gör om kan jag lova, har aldrig spytt så mycket som jag gjorde. Trippade inte heller för den delen, fick grov raket spya och ljusen blev starkare typ..
Jääävlar vad overkill. Kan tänka mig hur skit du mådde efter hur jag själv efter en svamp mådde =/
Citera
2012-09-21, 19:05
Medlem
haha vilken fin tråd detta är.

Tror tusen pers är i skogen och letar svamp nu och sedan ska berätta dom härliga upplevelserna med att krama gustav eller köra buss
Citera
2012-09-21, 19:09
Medlem
EnAlbatross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastuban
Lite respekt för privatpersoners ägor får man ändå ha när man är ute och plockar.
Det tycker jag med. Men det var ju inte olaga intrång de åkte dit på.
Citera
2012-09-21, 22:11
Medlem
Fonsterputss avatar
Ja javlar vilket amne! Kunde inte lata bli och lasa om vad det ar for idiot som skulle gora detta. Ta vanligt knark istallet som ar menat att knarka. Naturliga preparat kan vara de varsta ju. Tur att din kropp inte ville ha skiten sa du spydde upp det.
Tank om man dor en vidrig dod utav svamp. Att ni ens kommer pa tanken!
Citera
2012-09-21, 22:28
Medlem
Bastubans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAlbatros
Det tycker jag med. Men det var ju inte olaga intrång de åkte dit på.

Sant, jag tycker det är förkastligt att såpass naturligt förekommande substanser inte är avkriminaliserade. Samtidigt förstår jag lantbrukaren och skulle själv förmodligen ta lagen i egna händer om okända personer smög omkring på mina marker om nätterna, bland djuren. Kan man inte fixa knark på ett snyggare sätt än att inkräkta så nära inpå ett känsligt lantbruk, ja då känner jag att dessa förmodligen förtjänar värre än vad de fått.
Citera
2012-09-22, 00:07
Avslutad
Låter idiotiskt, du lär få smärtor i kroppen bara säkert spy också.
Citera
2012-09-22, 11:27
Medlem
Vill du ta livet av dig så visst, annars avråder jag dig starkt.
Citera
2012-10-04, 08:39
Medlem
zajjahs avatar
Ok. Nu är det dags igen! Hunnigt prova sånna toppisar med sedan sist Intressant upplevelse minnst sagt
Har varigt ute precis och hämtat 3 stora. Vad tror ni blir bäst? tänkte göra en kopp te på det denna gång. Inte direkt gott att äta och är inte heller känd för att vara kräsen =/
Men men. torka i ugn först sedan ner i te vatten? eller bara rakt av tvätta dom och koka tet =)
piss and pott
Senast redigerad av zajjah 2012-10-04 kl. 09:29.
Citera
2012-10-04, 08:50
Medlem
zajjahs avatar
aja. ligger på tork nu iallafall. säkra före det osäkra
Citera
2012-10-04, 09:05
Medlem
Agzzzos avatar
fy fan att du stoppar i dig den skiten, flugsvamp. Köp riktig svamp eller ngn annan hallu, typ lds lr ngt i den stilen
Citera
2012-10-04, 09:23
Medlem
zajjahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agzzzo
fy fan att du stoppar i dig den skiten, flugsvamp. Köp riktig svamp eller ngn annan hallu, typ lds lr ngt i den stilen
Erfarenheten =) Tristess dödare... Men visst hade föredragigt "riktig" svamp. Men nu sitter jag här och har inget bättre för mig =) så why not.
btw. Har lagt en beställning på "the teacher" growkit
svamp <3
Citera
2012-10-04, 09:25
Medlem
zajjahs avatar
Fy satan måste jag säga. Om någon vill testa. förbered er på att det kommer STINKA gammal sagge i hela huset under torkningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in