Ok. Nu är det dags igen! Hunnigt prova sånna toppisar med sedan sist

Intressant upplevelse minnst sagt
Har varigt ute precis och hämtat 3 stora. Vad tror ni blir bäst? tänkte göra en kopp te på det denna gång. Inte direkt gott att äta och är inte heller känd för att vara kräsen =/
Men men. torka i ugn först sedan ner i te vatten? eller bara rakt av tvätta dom och koka tet =)
piss and pott