Citat:
Du framhärdar i att uppfostra, märker jag. Du har en strålande framtid som a-lagare som kan sitta på parkbänken och tala om för förbipasserande hur saker och ting ligger till.
Ursprungligen postat av cazzo9
Nej, du kan ju verkligen inte "din" histora, om det är det du menar. Man säger Pissrael och det kallas så därför att det är just en pissig jävla horunge till skitstat, som inte ens gjort sig förtjänt av att kallas vid sitt "önskvärda" namn så nu vet du det. Beträffande val av avatar så vet du nog om mitt korståg mot Bajs-Elvis (eftersom du känner till hans namn har du nog kikat i lite i tråden om honom också) således borde du veta att det är tack vare mig som gubben snart är fast. När det gäller dig själv så har du t.om kommit ut, och det kan vara en av anledningarna till varför du inte är mer insatt i mellanösterns problematik, du står ju och packar skit hela dagara!
Men seriöst fåntratt, ta och läs på lite mer och skaffa dig solida argument. Det är ett gott råd som du bör följa.
Men seriöst fåntratt, ta och läs på lite mer och skaffa dig solida argument. Det är ett gott råd som du bör följa.
Nej, jag är inte bög. Var jag dricker öl och tittar på pajjiga artister har du inget att göra med. Hoppas inte att det blev för mycket för dig nu. Jag rekommenderar Ipren mot huvevärken.
Hursomhelst har du en förbannad dubbelmoral, efterssom du uppenbarligen rycker på axlarna åt de regelbundna massakrerna i Turkiet, Syrien, Iran och tills för ganska nyligen sedan Irak.
Säg som det är: Du är ett troll som jobbar för Mossad. Du är här för att skämma ut Israels fiender som åtminstonde kan stava rätt. Och din tråd om Bajs-Elvis, vilket lysande lockbete som stärker din trolltäckmantel. En applåd!