Citat:
Ursprungligen postat av Giladi
Jo visst, men Galen-extremist kan inte skilja mellan mygg och kameler.. Mörkhyade judar, etiopier och araberna i Israel har inte bara på pappret (juridiskt) utan de'facto.. säkerligen mera jämlikt, trevligt och de lever uppenbarligen säkrare än araberna i Syrien...eller Libyen och andra arabiska länder...
Jo, det är ju därför de får t.ex. bosätta sig vart de vill i Israel och i vilka områden som helst.
Sen har du inte sagt vad det är för mjöl som finns i min galna påse. Jag vill gärna veta det. Sen har du inte heller sagt vad som kännetecknar "marxislamismen".. Jag vill gärna veta det också.
Citat:
Ursprungligen postat av Giladi
Jo ..Jag belyste ett visst faktum gällande påståendet om arabers rätt till jämlikhet och rättvisan som en minoritet och jag förstår att det blir jävligt jobbigt för många att konfrontera fakta när man kommer med nygamla uppgifter om verkligheten i MÖ...
och om vi ändå återgår till ursprunget..nämligen Galen-extremist som har för avsikt att avskaffa Israel ty..och får uppbackning av mediokert (Mellanmannen) som kan inget annat än instämma med vad Galen-extremist säger: (Vem försöker du egentligen lura? Araber och judar må ha samma rättigheter på pappret. Men inte i praktiken. Har du någonsin varit i Israel? ) ... så är u.t ändå i rätt spår. Vill man avskaffa Israel till följd av ovan eller andra dumheter...så finns det uppenbarligen än rad andra länder som står långt förre Israel i avskaffnings kön i området, i Asien, i Afrika och i Europa förstås.
Nu undrar jag om du vill ha flera exempel på länder/regim som har begått/begår ständiga brott mot mänskligheten vars existens aldrig riskeras bli ifrågasatt av extremister, galna eller andra mediokra idioter som kommer och försvinner..
mvh
Giladi
och om vi ändå återgår till ursprunget..nämligen Galen-extremist som har för avsikt att avskaffa Israel ty..och får uppbackning av mediokert (Mellanmannen) som kan inget annat än instämma med vad Galen-extremist säger: (Vem försöker du egentligen lura? Araber och judar må ha samma rättigheter på pappret. Men inte i praktiken. Har du någonsin varit i Israel? ) ... så är u.t ändå i rätt spår. Vill man avskaffa Israel till följd av ovan eller andra dumheter...så finns det uppenbarligen än rad andra länder som står långt förre Israel i avskaffnings kön i området, i Asien, i Afrika och i Europa förstås. Nu undrar jag om du vill ha flera exempel på länder/regim som har begått/begår ständiga brott mot mänskligheten vars existens aldrig riskeras bli ifrågasatt av extremister, galna eller andra mediokra idioter som kommer och försvinner..
mvh
Giladi
Jag har aldrig sagt att man ska avskaffa Israel som specifik judisk stat på de grunderna, det vet du själv. Däremot är det ett belägg för att Israel inte är så demokratiskt som man vill utge sig att vara.
Varför tar du alltid upp att det finns andra länder som inte är demokratiska? Jo, jag vet det! I denna tråden diskuterar vi Israel och inte Syrien, Kuba eller Kina.
Något mer du vill veta?