2012-04-11, 11:18
  #5533
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Så, tillbaka till topic, vad tycker ni? Bör Israel avskaffas?
Citera
2012-04-13, 10:42
  #5534
Medlem
Giladis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Så, tillbaka till topic, vad tycker ni? Bör Israel avskaffas?

Det som bör avskaffas är analfabetismen i arabvärlden och i hela MÖ. Det kommer förhoppningsvis att leda så småningom till avskaffande av de idiotiska samhällsstrukturerna som fortfarande finns där..extremislamism.. och sedan även de idéerna som står som grund för denna frågans uppkomst.

mvh
Giladi
Citera
2012-04-13, 11:27
  #5535
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giladi
Det som bör avskaffas är analfabetismen i arabvärlden och i hela MÖ. Det kommer förhoppningsvis att leda så småningom till avskaffande av de idiotiska samhällsstrukturerna som fortfarande finns där..extremislamism.. och sedan även de idéerna som står som grund för denna frågans uppkomst.

mvh
Giladi

Inget kommer funka i dessa usla kloaker innan islam avskaffas. Man bör också omedelbart ta itu med den utbredda inaveln i arabvärlden. Folk som i århundraden gifter sig med kusiner och nära släktingar blir ofelbart svårt degenererade, vilket all forskning tydligt visar.

Genomför men ovanstående förändringar kan de arabiska länderna bli något så när normala på endast 600-800 år.
Citera
2012-04-13, 11:30
  #5536
Medlem
Abbadons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Inget kommer funka i dessa usla kloaker innan islam avskaffas. Man bör också omedelbart ta itu med den utbredda inaveln i arabvärlden. Folk som i århundraden gifter sig med kusiner och nära släktingar blir ofelbart svårt degenererade, vilket all forskning tydligt visar.

Genomför men ovanstående förändringar kan de arabiska länderna bli något så när normala på endast 600-800 år.


Låter som USA, fylld med inavel.

Men annars ja, den skapades olagligt och har ingen rätt att vara där. Även nu tas land ifrån de som bor där bara för de extrema bosättarna som är riktigt hatiska mot allt som närmar sig.
Citera
2012-04-13, 13:21
  #5537
Medlem
Giladis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbadon
Låter som USA, fylld med inavel.

Men annars ja, den skapades olagligt och har ingen rätt att vara där. Även nu tas land ifrån de som bor där bara för de extrema bosättarna som är riktigt hatiska mot allt som närmar sig.
Skapades helt lagligt...minst lika lagligt som t.ex Jordanien och Pakistan ..Nu kan du väl med hjälp av något historiskt mästarverk, läsa (så till vida att du inte tillhör analfabeterna.. ) varför Israels existens är inte bara laglig utan är även mycket väl motiverad !!

mvh
Giladi
Citera
2012-04-17, 03:14
  #5538
Medlem
Dansk cyklist nedklubbad av hög IDF-officer *film finns*

Israel/Palestina. Ett dussintal aktivister, utländska som palestinska, skulle cykla runt i Jordandalen som en protest mot Israels kontroll över gränserna i Palestina och blockaden mot utländska besökare.

Efter att cyklisterna blivit stoppade av soldater ur israeliska krigsmakten, IDF, slog överstelöjtnant Shalom Eisner, tillsynes helt oprovocerat, till en av cyklisterna, en dansk, i huvudet med sin automatkarbin, rapporterar The Guardian.

http://www.friatider.se/dansk-nedklubbad-av-hog-idf-officer


Ja, vad tycker panelen?

Förtjänade terroristkramaren lite smisk av den rederlige överstelöjtnanten?
Stämmer det som Netanyahu säger att detta inte är representativt för israeliska soldater?
Är detta bra för Israels aningen ansträngda PR?
Vad tycker Kent Ekeroth?
Citera
2012-04-17, 03:28
  #5539
Medlem
Jag menar att detta är symptomen på ett djupare problem etc. Netanyahu ljuger såklart så mycket att jag skäms, när han säger att detta inte är karaktäristiskt för israeliska soldater. I ett land som utför systematisk tortyr på fångar är sådana påståenden skrattretande. Aldrig har en kommentar varit så skenhelig. Dock är jag övertygad om att tom. Netanyahu inser att det är dags att jobba på sin image därav "fördömandet".

Kent Ekeroth sitter säkert och runkar till filmen, ungefär som han gjorde till filmen på massakern på Ship to Gaza.


Här är förövrigt filmen:
http://youtu.be/jAHk5MnZs84
Citera
2012-04-17, 06:58
  #5540
Medlem
Israel är ju förtryckta ^^
Citera
2012-04-17, 10:53
  #5541
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Det såg ju oprovocerat ut. Man jag har en viss förståelse för att gubben lackade ur, inte nog med daglig raketbeskjutning, självmordsbombare och annat skit, sen skall dessa arabkramande nyttiga idioter komma och jiddra & kräva specialbehandling för att dom är rika nordbor.
Jag hade nog också klippt till "aktivisten".

Varför kommer det aldrig några "aktivister" och cyklar runt Homs, Darfur, Mogadishu, Uganda eller Libyen.
Vi såg inga "cyklister mot folkmord" i Rwanda, inga "Joggare mot organiserad massvåldtäkt" i Kongo. Vi ser överhuvudtaget bara dessa "mänskliga sköldar" när det är Israel eller USA som skall kritiseras och då bara när man är säker på att det ger TV-tid och att det i princip är helt ofarligt.

Brandkåren i Rosengård skulle säkert ha behov av lite "mänskliga sköldar" ifall någon "aktivist" skulle ha lite tid över mellan sina protestsemestrar, bara ett tips.
Citera
2012-04-17, 11:23
  #5542
Medlem
Svårt att bedöma efter ett 5 sekunder långt videoklipp.
Det finns alltid två sidor av varje historia och mannen med geväret såg måttligt road ut, bägaren rann säkert över efter en stunds irritation.
En smäll på käften är ingenting man dör av, snarare någonting man får förvänta sig när man är ute och missionerar runt jorden i hopp om att sprida fred och kärlek eller whatevs.
Citera
2012-04-17, 11:36
  #5543
Medlem
Livet som provokatör är hårt.
Citera
2012-04-17, 11:56
  #5544
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det såg ju oprovocerat ut. Man jag har en viss förståelse för att gubben lackade ur, inte nog med daglig raketbeskjutning, självmordsbombare och annat skit, sen skall dessa arabkramande nyttiga idioter komma och jiddra & kräva specialbehandling för att dom är rika nordbor.
Jag hade nog också klippt till "aktivisten".

Varför kommer det aldrig några "aktivister" och cyklar runt Homs, Darfur, Mogadishu, Uganda eller Libyen.
Vi såg inga "cyklister mot folkmord" i Rwanda, inga "Joggare mot organiserad massvåldtäkt" i Kongo. Vi ser överhuvudtaget bara dessa "mänskliga sköldar" när det är Israel eller USA som skall kritiseras och då bara när man är säker på att det ger TV-tid och att det i princip är helt ofarligt.

Brandkåren i Rosengård skulle säkert ha behov av lite "mänskliga sköldar" ifall någon "aktivist" skulle ha lite tid över mellan sina protestsemestrar, bara ett tips.

Inte nog med att sionisterna via bankväsendet har förslavat i stort världens befolkning, genom media försöker förstöra våra kulturer, hetsar muslimer gentemot europeer nu ska de alltså bli så provocerade utav att någon protesterar att de har rätt att slå ned personen.

Förhoppningsvis så vaknar fok upp och fokuserar på den riktiga fienden. Dra med din snyfthistoria, det låter precis som hur de använder ww2 för att fortsätta att ursäkta sitt nuvarande beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in