Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Du har fel, även de judar som kommer från Östeuropa är från mellanöstern ursprunglingen närmare bestämt Israel.
Så många konvertiter finns det inte, Khazarteorin som du verkar tro på har redan bevisats fel av modern forskning.
Jag skulle kunna posta ett flertal länkar till forskning som stödjer just den teorin. Vilket antagligen skulle leda till att du postar dina länkar. O.s.v. Det leder inte till något alls.
Tro du på det du tror på om du vill. Oavsett vilka fakta jag skulle kunna visa dig kommer jag inte att kunna få dig att ändra åsikt.
Är det inte underligt? En jude som sägs härstamma från det som idag kallas Israel, han har rätt att flytta dit och bosätta sig där. Även om hans härstamning från det området sägs vara för tusentals år sedan.
En palestinier som bott där för några årtionden sedan, han får inte flytta dit öht. Trots att han drivits därifrån med våld kan inte det s.k. världssamfundet enas om att
tvinga puttelandet, diktaturstaten Israel att låta flyktingarna återvända.
En palestinier har knappt rätt att bo i området trots att han är
född där. Det går många hus byggda för judar på varje hus som tillåts byggas för palestinier.
Irak bombades för att som man sa få landet att rätta sig efter FNs resolutioner. Israel är det land i världen som trotsar flest FN-resolutioner. Utan jämförelse flest. När kommer Israel att bombas för att få landet att följa FNs resolutioner?
Staten Israel
bör avskaffas i sin nuvarande form. Jag är säker på att landet inte kommer att överleva som det ser ut idag.