Citat:
Ursprungligen postat av nyman
krappfiskarn du vet väl att palestinierna inte har någon arme, stridsvagnar, flyg eller atombomber som Israel har så hur ska palestinierna då kunna möta israels arme i öppen strid?
Det är ju just detta som visar på att allt tal om dom stackars judarna som hotas av araber är så jävla fel då araberna inte har en chans att hota Israel överhuvudtaget utan det är ju Israel som har den bästa krigsmakten och atombomber och det är ju just därför Israel kan och beter sig som dom gör för dom vet själva att dom andra är chanslösa så därför är det ju skrattretande att israelälskare fortfarande försöker måla upp Israel som den som är i underläge.
Sedan krappfiskarn du har tagit upp ett fel i filmen som visas dom första stjugo sekunderna så därför tror jag inte att du sett filmen.
Sedan detta med Palestina där har du ju helt rätt att det inte funnits något land som hete palestina liksom det aldrig funnits något land som hetat Arboginierland eller indianland mm men likväl har det bott människor i dessa "länder" i tusentals år och som en demokrat som jag är så anser jag att människor som bott på en plats i tusentals år självklart har rätten att bo där och kalla sin plats för vad dom vill men du krappfiskarn tror väl på sagoboken Bibeln och tycker att guds utvalda folk kan rensa bort dom som bor där eller?
Tack Gud att de har stridsvagnar och atombomber för vem vet? utan det skulle araberna förmodligen utrotat de för länge sen,massvis med självmordsbombningar,förföljeser osv. Ja!, israel är i underläge tacke vare deras kunskap och vilja för friheten så kämpar de varje med terrorister som vill spränga upp barn och folk´.
Palestinerna kan möta israel i öppen krig men de är för fega helt enkelt. De har ju dikatoriska grannar som stödjer de inte minst iranierna som vill utrota judarna helt o hållet. fegt av palestinierna att smyga sig fram som en räv och spränga sig istället kriga som en soldat.