Citat:
Jag har 4-5 års statistik med ständigt återkommande, linjära mönster över kanske 30-40000 spin per session. Dessa linjära mönster, med predikterbara utfall, är mattematiskt uteslutet med en korrekt RNG, det är, som sagt, enkel mattematik. Det problematiska för Netent är att ett barn ser dessa linjära mönster, det är inte konstigt att alla dessa instanser duckar. Easy_Dan och andra experter här, samt spelbranschens representanter i andra forum, hävdar att en spelares hjärna inte har förmåga att se mönster över så många spin, vilket är en stor scam, detta är enkelt, en matematiker skrattar ihjäl sig åt dylika protektionistiska påståenden, de linjära utfallen är självklart optimerad SW, det finns en anledning till att tiotusentals spelare vittnar om Netent-spelens tröga och predikterbara karakteristik, ständigt 100 tomspin i början, sedan en träff, sedan tomspin igen, återkommande, ett barn ser dessa mönster. När träffade någon en bättre vinst direkt, vilket självklart ska inträffa då och då med en riktig RNG. När du väl någon gång träffat en storvinst så följs det alltid av oändligt med tomspin, detta är en omöjlighet enligt basen beskriven ovan.
Jag tänker fortsätta påstå att du inte kan hantera 40 000 spins i hjärnan och komma till en korrekt slutsats om ev. mönster. Möjligt att matematiker skrattar åt mig och att barn klarar av detta men trots det har jag ändå inte fått ett enda konkret exempel som stödjer dylika påståenden, ingen insamlad statistik, ingen person som vill visa hur detta går till live.