Citat:
Ursprungligen postat av fredrikzutt
Efterbeng
Du borde köra upp någon live stream nån gång när du spelar. Eftersom du är storspelare och kan bevisa detta.
Tjaa, det skulle jag kunna göra men nu har jag lagt det hela på hyllan. Även fast jag vet att jag kommer att vinna tillbaka det, så är det fortfarande obehagligt att ligga på 5000-15000 minus. Nu är jag +- igen, och hade tänkt stanna där.
Igår t. ex: Brände ca 6000 på Gonzo, för att på mina tredje "free falls" vinna tillbaka allt. Sedan gick jag över till Mythic Maiden (ville ha ett free spin läge) och samma underliga sak hände som med Evolution idag. Jag körde förvisso 60krs spins, men gick back alla 6000 som jag tidigare vunnit tillbaka utan ett enda free spin-läge. Satte in 2000kr, och körde 90kr spins, vann märkliga 4300kr på ett vanligt spin (5 wilds på skärmen) och om 1 wild hade varit ett steg högre upp hade jag vunnit ungefär 90000kr, vilket var synd (jag vet vinsten bestäms innan). Några spins senare fick jag äntligen dessa free spins, vilket gav mig 6700kr.
Så det började med att ligga back ca 9000, för att plocka ut 13000.
Jag låg back 4000 dagen innan på Gonzo, men valde att sluta spela pga att det var så tidskrävande.
Summa summarum så ligger jag faktiskt plus i uttag vs insatser, (ca 10000~) men de 2,5% på alla hundratusentals kronor som jag har omsatt sätter mig snabbt på plats. Den avgiften är väl knappast där för omkostnader utan snarare för vinstsyfte från storspelarna.