Citat:
Ursprungligen postat av Xacuti
Inlägg #5245
https://www.flashback.org/t1955946p438
Denna diskussion har tagit sin naturliga vändning dvs förnekelse.
Självfallet vill inte någon kännas vid allt det vidriga material som distribuerats.
Men det råder nog ingen tvekan om var det kommer ifrån och vem som tillhandahållit det.
Jag fann detta som passar ganska bra i sammanhanget:
Journal of Forensic and Legal Medicine 16 (2009) 316–320
Alltså det blir bara pinsamt när du inte ens vet hur man källhänvisar till en artikel, jag orkar liksom inte tala med sådana individer.
Nu minns jag inte exakt dock men artikeln ifråga är skriven av en vissa Anni Aggrawal som är mest känd som en sydindisk rättsläkare som publicerar en rättsmedicinsk hemsida på Internet samt hans förkärlek för spektakulära med nekrofiler.
I Artikeln ifråga, om det nu är den, utforskar han, inte påstår sanningar, om en ny sorts klassificering av personer med nekrofila beteenden. Mycket av det som står i artikeln omvärderas sedan och publiceras i en bok som ges ut av CRC press och som jag tror heter Necrophilia - något.
Att hänvisa till att det är tidningen som säger sådana saker (även om viss peer review process förekommer) visar att du inte är speciellt gammal eller har speciella behov, inte för att vara elak. Men jag orkar inte med ditt enkelspåriga sätt.