2013-02-18, 17:14
Medlem
Till alla er som tvivlat hurvida Englas morsa är efterbliven eller ej:
http://www.expressen.se/nyheter/engl...jas-om-mordet/

För debatten uanför media för bövelen! Vi vill inte se ditt fula tryne i media mer. Och nej Englas begravning medförde absolut inget till samhällsnyttan!
Citera
2013-02-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyckoslanten
Till alla er som tvivlat hurvida Englas morsa är efterbliven eller ej:
http://www.expressen.se/nyheter/engl...jas-om-mordet/

För debatten uanför media för bövelen! Vi vill inte se ditt fula tryne i media mer. Och nej Englas begravning medförde absolut inget till samhällsnyttan!

WORD! Fattar inte hur det kan anses vara aktuellt längre. Hon dog, end of story. Äckliga jävla WT som tror folk bryr sig fortfarande.
Citera
2013-02-19, 17:30
Medlem
bamdidams avatar
Om min unge skulle bli mördad så skulle jag bara vilja få gärningsmannen inspärrad. Inte hade jag velat ta emot pengar eller vara på TV, det ger ju liksom inte tillbaka ens unge!
Citera
2013-02-22, 10:57
Medlem
BornAsGrunts avatar
Igår torsdag skulle alltå domen kommit men inget står ännu i tidningen. Undrar hur de gick.
http://www.expressen.se/nyheter/stat...-engla-mordet/

Visst kan man förstå att det är en katstrof att förlora ett barn men någongång måste man gå vidare med livet och jag tycker mest synd om morsan.
Citera
2013-03-21, 14:27
Medlem
Potenza.adeguatas avatar
"Stämningsansökan, som lämnades in i fjol av Englas familj, ogillades idag av Stockholms tingsrätt."

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.1...rar-mot-staten
Senast redigerad av Potenza.adeguata 2013-03-21 kl. 14:31. Anledning: Bytte ut aftonblaskans länk mot gp
Citera
2013-03-21, 15:44
Medlem
Harikkerks avatar
Vilken jävla hype det blev med just detta fallet. Jag kan ärligt säga att jag inte bryr mig...Och nej, hon ska fan inte ha några pengar. Men aftonbladet verkar ju såklart stå på hennes sida, jävla spånskallar.

När ska kärringen bara hålla sin käft?
Citera
2013-03-21, 16:59
Medlem
angestlamusiques avatar
Hon är ju för fan fortfarande i tidningarna och håller på
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16460898.ab 2013-03-21

Att hon ska sitta och gråta i media så här mycket och så här länge är ju för fan tragiskt för lillflickan, vars foto prompt visas upp varenda gång!! Hur tänker satmaran!!

Så jävla kul att hon istället får betala för rättegången, så rätt! All tid och pengar hon slösat på det här tramset, bara för att få pengar av hennes dotters död.
Senast redigerad av angestlamusique 2013-03-21 kl. 17:03.
Citera
2013-03-21, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harikkerk
Vilken jävla hype det blev med just detta fallet. Jag kan ärligt säga att jag inte bryr mig...Och nej, hon ska fan inte ha några pengar. Men aftonbladet verkar ju såklart stå på hennes sida, jävla spånskallar.

...Du sa..""citat"..Jag kan ärligt säga att jag inte bryr mig.."slut citat"...
..Du gör mig förvirrad.....
Citera
2013-03-21, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harikkerk
Men aftonbladet verkar ju såklart stå på hennes sida, jävla spånskallar.

De står nog inte på någon särskild sida men de tjänar pengar på att hon säger korkade saker så de uppmuntrar henne såklart.
Citera
2013-03-21, 17:43
Medlem
Ockletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bamdidam
Om min unge skulle bli mördad så skulle jag bara vilja få gärningsmannen inspärrad. Inte hade jag velat ta emot pengar eller vara på TV, det ger ju liksom inte tillbaka ens unge!
Det finns ingenting som kommer att få ungen att komma tillbaks. Bara acceptera detta och gå vidare, hur svårt det än kan vara.
Citera
2013-03-21, 17:44
Medlem
Jag tyckte det var märkligt hur hon prioriterade sina framspel i media osv. men när man har blivit förälder hamnar det på ett helt annat plan. Kan inte föreställa mig ens hur man skulle må om ens barn blivit mördat av en pedofil. Än mindre med vetenskap om att det enkelt borde ha förhindrats.
Edit: man kan enkelt avgöra i tråden vilka som fortfarande är barn/ungdomar och vilka som är föräldrar.
Citera
2013-03-21, 18:28
Medlem
Rikstackandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ocklett
Det finns ingenting som kommer att få ungen att komma tillbaks. Bara acceptera detta och gå vidare, hur svårt det än kan vara.
Jag tror hon har accepterat att hennes dotter inte kommer tillbaka, men är fortfarande måttligt sinnesförvirrad och har då hittat ett sätt att ventilera, nämligen aningen schizofrena uttalanden i media.

Ena stunden verkar hon vara beredd på att ägna sitt liv åt att få upprättelse för sin dotters död (och bli miljonär på kuppen), medan hon när stämningen ogillas ojar sig för att hon kanske måste bo i hyresrätt framöver.

Nej, jag har inga egna barn och har absolut ingen som helst aning hur det känns att mista ett.

Bar hon skinnbrallor i tingsrätten?! Hur fan tänker man fattar ett sådant beslut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in