Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-05, 13:43
  #1
Medlem
Qauss avatar
Vore kul och höra skvaller ifrån efterfesten ifrån Kristallen-galan som ägde rum igår ifrån er som var där. Brukar ju vara mycket sprit på dessa fester och det bör således bjudits på en eller ett par skandaler.

Man såg ju redan i Breaking news med Filip och Fredrik att gästerna bla Kalle Moreus och Ernst var på lyset och det lär inte blivit bättre framåt natten.

Så vem var fullast?
Vem var svingast?
Vem tog mest knark?
Citera
2012-09-05, 13:51
  #2
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaus
Vore kul och höra skvaller ifrån efterfesten ifrån Kristallen-galan som ägde rum igår ifrån er som var där. Brukar ju vara mycket sprit på dessa fester och det bör således bjudits på en eller ett par skandaler.

Man såg ju redan i Breaking news med Filip och Fredrik att gästerna bla Kalle Moreus och Ernst var på lyset och det lär inte blivit bättre framåt natten.

Så vem var fullast?
Vem var svingast?
Vem tog mest knark?

Jag tycker att samtliga frågor bygger på samma stora grundfråga: Stannade Persbrandt kvar för efterfesten eller stack han därifrån?
Citera
2012-09-05, 15:49
  #3
Medlem
scenemasters avatar
Sätter mina pengar på följande alkiskärring, denna bilden från kristallen visar svaret:



Bild tagen från Anita Schulman
Kommentaren inklistrad från Cimon Lundberg
Person på bilden: Karin Mannerstål ?


/SM
Citera
2012-09-05, 16:17
  #4
Medlem
riffkins avatar
Jag skulle gärna vilja veta vad som hände med han S killen Stefan!
Filip och fredrik sa dock direkt efter i breaking news att han stack, eller om det var han skäggiga Pär som sa det...

Någon som vet något?
Citera
2012-09-05, 16:44
  #5
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scenemaster
Person på bilden: Karin Mannerstål ?

Det ser så ut

http://cdn.stureplan.se/legacy/artic...a167251d21.jpg
Citera
2012-09-05, 20:32
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scenemaster
Sätter mina pengar på följande alkiskärring, denna bilden från kristallen visar svaret:



Bild tagen från Anita Schulman
Kommentaren inklistrad från Cimon Lundberg
Person på bilden: Karin Mannerstål ?


/SM

kan det inte varit kristin meltzer också?
Dock ser ja nu att hennes hår inte alls var lika puffigt,
Citera
2012-09-05, 21:20
  #7
Medlem
fredrikdenstores avatar
Om jag såg rätt så var väl Kalle M bra i gasen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback