2013-02-16, 17:53
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Ja jag funderade faktiskt på att börja med britterna eller amerikanarna. Men blir nog Britterna isf.

Vad menar du med biplan? Är de prototyplan du menar då som ryssarna har eller?
Det här är biplan http://sv.wikipedia.org/wiki/Biplan , jänkarna är inte särskilt kul alls att börja med eftersom deras startplan är svindåligt.
Citera
2013-02-16, 18:06
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Det här är biplan http://sv.wikipedia.org/wiki/Biplan , jänkarna är inte särskilt kul alls att börja med eftersom deras startplan är svindåligt.
Jaha är de såna okej!
Fått ner spelet nu och ska testa det. Blir britterna!
Citera
2013-02-16, 19:11
Medlem
ZzostkakazZs avatar
Håller på att tanka ner det nu efter att jag såg robbaz video på youtube! Verkar ju skit kul1!!
Citera
2013-02-16, 22:25
Medlem
Fladdermasks avatar
Finns det inget ställe där man kan ändra grafikinställningar? Hittar inget i options? :P
Citera
2013-02-16, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Finns det inget ställe där man kan ändra grafikinställningar? Hittar inget i options? :P
Det kan du ändra i launchern innan du startat spelet
Citera
2013-02-17, 00:10
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron.von.Helsing
Det kan du ändra i launchern innan du startat spelet
Aha, tack
Citera
2013-02-17, 01:35
Medlem
Tycker det är svårt att sikta ordentligt med joystick. Jag har dragit ned sensitivityn på alla axlar, men jag överstyr alltid när jag ska placera hårkorset rätt. Har spelat det från och till sen den stängda betan öppnades och det får många plus för att det känns som microsoft combat simulator 2, även om det är mycket mer arkad i war thunder.
Citera
2013-02-17, 11:23
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
Tycker det är svårt att sikta ordentligt med joystick. Jag har dragit ned sensitivityn på alla axlar, men jag överstyr alltid när jag ska placera hårkorset rätt. Har spelat det från och till sen den stängda betan öppnades och det får många plus för att det känns som microsoft combat simulator 2, även om det är mycket mer arkad i war thunder.
Vad jag har förstått så har man bättre precision när man kör med mus å tangentbord tyvärr.
Citera
2013-02-17, 15:06
Medlem
fuskas avatar
Har just köpt en joystick till arma2/3 Men jag tänkte testa det här spelet då Bf109 är det snyggaste planet som har gjorts någonsin!

Frågor!

Vad kostar det i månaden att skaffa premium?
Varför kör inte alla FHB? För det där med arkad-framförhållnings siktet så lamt ut.

Ha fan va nice det ser ut, WoWP kan suga dase!
Senast redigerad av fuska 2013-02-17 kl. 15:24.
Citera
2013-02-17, 18:56
Medlem
fuskas avatar
Mer frågor.

No more crew säger det.. what gives?

Ser att det står +%exp osv på vissa plan tex "premium" planen. Ger dom då mer hela tiden?

Edit: haha fick ihjäl mer folk än jag dog i första matchen!
Citera
2013-02-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Mer frågor.

No more crew säger det.. what gives?

Ser att det står +%exp osv på vissa plan tex "premium" planen. Ger dom då mer hela tiden?

Edit: haha fick ihjäl mer folk än jag dog i första matchen!

No more crew antar jag att du får när du har torskat alla plan i en fight. Då är det bara att lämna uppdraget och köra om direkt, du behöver inte vänta på att det ska ta slut.

Extra exp vet jag inte exakt vad det är. Jag skulle tro att det är någon slags belöning som man får med planet för att man har tagit sig dit i levlarna och köpt uppgraderingar och så vidare. Så jag skulle gissa på att det sitter i hela tiden, mina har inte försvunnit på något av mina plan.
Citera
2013-02-17, 19:41
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glasstarta
No more crew antar jag att du får när du har torskat alla plan i en fight. Då är det bara att lämna uppdraget och köra om direkt, du behöver inte vänta på att det ska ta slut.

Hur menar du? använder man planen man har ett efter ett eller har man x-liv som man får använda?
Kan man flytta med en talisman från plan till plan? Troligen inte .

Hur som haver så var det riktigt roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in