2013-03-13, 20:21
Medlem
fuskas avatar
Nu jävlar kommer det! API skott till 50 cal. HAHA fy vilket gnäll det kommer bli på jenkarna!
även bättre glas och plåtar som skyddar piloten!
http://www.youtube.com/watch?v=n9AwT4yoqoo&feature=player_embedded#!

glömde B-25!!

Time för HB!
Senast redigerad av fuska 2013-03-13 kl. 20:41.
Citera
2013-03-13, 21:59
Medlem
Japansk Tier 0-1

http://i.imgur.com/cp7yNPL.jpg

Ganska sköna poäng, men det var den andra utmärkelsen som var det roliga. Aldrig fått en sån förut
Citera
2013-03-13, 22:15
Medlem
fuskas avatar
Hittade den här.
Random repairs!

file:///C:/Users/Sm%C3%A4ll/Downloads/new_prices.html

FAU-1c 56 tusen i hb
Citera
2013-03-13, 23:01
Medlem
msandstroms avatar
Otroligt frustrerande att flyga de tyska planen, känns som de är beväpnade med luftgevär samt byggda i kartong.

Har bytt till brittiska nu, Spitfire Mk II är en riktig höjdare tycker jag.
Citera
2013-03-13, 23:39
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Hittade den här.
Random repairs!

file:///C:/Users/Sm%C3%A4ll/Downloads/new_prices.html

FAU-1c 56 tusen i hb

Jaha efter som jag är både full och svag-begåvad så länkade jag till min hårddisk
http://forum.warthunder.com/index.php?/topic/19558-nowe-aktualizacje-dyskusja/?p=228507
Ska det vara och sen ta hem New price.

Bara leta upp ett plan med låg repair bra vapen Jag själv ska ta Spitfire IX eller VB

Varför e repairs så random

Typhoon_mk1a arkad : 830 HB : 550
typhoon_mk1b_late arkad :6500 hb : 43890
va fan? vissa blir billigare i HB.
Stegringen blir sjukt hög kolla bara jetplanen 70 tusen för meteoren
Senast redigerad av fuska 2013-03-13 kl. 23:45.
Citera
2013-03-13, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msandstrom
Otroligt frustrerande att flyga de tyska planen, känns som de är beväpnade med luftgevär samt byggda i kartong.

Har bytt till brittiska nu, Spitfire Mk II är en riktig höjdare tycker jag.

Känner igen mig angående de tyska. Känns som att man skjuter ärtor medans de andra skjuter sönder en med 1-2 bursts. Det jag lärde mig med tyska linjen är att bombers is the shit,kunde inte levla med bf109 serien. Bombers all the way to the top! Iofs,bf109 är lite roliga men g-2 och f-4trop är hemska. Nu när jag har min fw190 blir det roligt igen.
Citera
2013-03-13, 23:51
Medlem
msandstroms avatar
Ok, får se till att fixa mig en FW190 då.
Citera
2013-03-14, 12:07
Medlem
Papayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smackster
Känner igen mig angående de tyska. Känns som att man skjuter ärtor medans de andra skjuter sönder en med 1-2 bursts. Det jag lärde mig med tyska linjen är att bombers is the shit,kunde inte levla med bf109 serien. Bombers all the way to the top! Iofs,bf109 är lite roliga men g-2 och f-4trop är hemska. Nu när jag har min fw190 blir det roligt igen.
Kör själv bara med tyskarna och tyckte spelet var väldigt svårt fram tills man fick bf109. Kör bara med dem nu och går i genomsnitt 10000 lions plus varje match. Målet är att få fw190 sen funderar jag på att testa något annat land.
Så vilket land har bäst fighters under lvl 10? Och är det verkligen så stor skillnad från tyskarna och i så fall vad?

Sen undrar jag om ni har några nemesis, så fort jag ser vissa plan ser jag rött och väljer dem även fast det finns bättre mål. Hatar Catalina och alla beufighter. Dock om jag ser en Yak-9 kan man lika gärna krascha in i en bergvägg.

Mötte för övrigt en Mig när jag hade en M.C 200, var ingen rolig match.
Citera
2013-03-14, 12:11
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaya
Kör själv bara med tyskarna och tyckte spelet var väldigt svårt fram tills man fick bf109. Kör bara med dem nu och går i genomsnitt 10000 lions plus varje match. Målet är att få fw190 sen funderar jag på att testa något annat land.
Så vilket land har bäst fighters under lvl 10? Och är det verkligen så stor skillnad från tyskarna och i så fall vad?

Sen undrar jag om ni har några nemesis, så fort jag ser vissa plan ser jag rött och väljer dem även fast det finns bättre mål. Hatar Catalina och alla beufighter. Dock om jag ser en Yak-9 kan man lika gärna krascha in i en bergvägg.

Mötte för övrigt en Mig när jag hade en M.C 200, var ingen rolig match.
Britternas fighters Spitfire är jävligt bra även Hurricane! Så testa dom

Edit: Kör även som Japanarna nu, har hört att dom ska vara grymma så håller på att testa dom, är varea lvl4 men än så länge är dom ganska bra, grymma på att manöverera!
Senast redigerad av Fladdermask 2013-03-14 kl. 12:16.
Citera
2013-03-14, 12:44
Medlem
Papayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Britternas fighters Spitfire är jävligt bra även Hurricane! Så testa dom

Edit: Kör även som Japanarna nu, har hört att dom ska vara grymma så håller på att testa dom, är varea lvl4 men än så länge är dom ganska bra, grymma på att manöverera!
8x machine guns på lvl 2 för hurricane

Ville testa japanerna men tycker dem verkar ha så tråkigt träd, knappt nå plan alls.
Citera
2013-03-14, 12:55
Medlem
Fladdermasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaya
8x machine guns på lvl 2 för hurricane

Ville testa japanerna men tycker dem verkar ha så tråkigt träd, knappt nå plan alls.
Japp helt galen. Har för mig att Hurricane mk II har 12x 7.7mm som är lvl3, spitfire mk I x8 7.7mm, spitfire mk II som är lvl6 har 4x 7.7mm 2x 20mm. Och de blir bara bättre. Skulle gissa på att britterna har dom kraftigaste fighter planen till lvl 10
Citera
2013-03-14, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fladdermask
Japp helt galen. Har för mig att Hurricane mk II har 12x 7.7mm som är lvl3, spitfire mk I x8 7.7mm, spitfire mk II som är lvl6 har 4x 7.7mm 2x 20mm. Och de blir bara bättre. Skulle gissa på att britterna har dom kraftigaste fighter planen till lvl 10
Helt klart de kraftigaste fighterplanen, men de står sig trots allt ganska likvärdiga mot japanerna och ryssarna. Dock så känns ryssarnas plan, speciellt bombplanen lite för buffade men även reservplanen. Inte helt sällan jag har kört som ryss och haft ett reservplan med i lotten och man tar utan vidare problem ner det mesta med dem. Och då handlar det inte ens om tur utan helt riktiga dogfights.

Hurricane mark tvåan i HB är ungefär som Mjölner slår med all vidunderlig kraft. Tar ett par sekunder att skjuta bort vingar och helt förstöra fienden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in