Citat:
Ursprungligen postat av FetFulElak
Jag brukat i vanliga fall njuta av P1 - fritt från eländig pop-musik och reklam, men med ett sansat innehåll av dokumentärer och nöje. Men detta? Nordegren och Epstein... fy fan. Jag tyckte illa om Thomas Nordegren... men den här jävla judeflatan Epstein som nu har dykt upp och förpestat programmet... hon gnäller med sin nasala jävla röst, och hennes enda uppgift verkar vara att klanka ner på, och idiotförklara, folk och fä med sina irrelevanta och ointressanta synpunkter... idag togs t.ex. upp att så väl Paul McCartney som Kalle Bildt fått Hederlegionens medalj - McCartney dock i en lägre grad än Kalle. Flatans imbecilla fråga var "vem av dessa två har gjort mest för mänskligheten?", var på Nordegren svarar "har någon av dem gjort det?".. replik från mongot "ja" - outtalat att det var McCartney då... problemet är väl att Bildt, som fick sin medalj för sin medling på Balkan faktiskt gjort någor för mänskligheten. Här om dagen var på hon Mikael Niemi och orerade om att han generaliserade - själv sitter fanskapet och vräker ur sig subjektiva sanningar om diverse ointressanta ämnen... utan att fundera på om hon kanske generaliserar en del själv.
Nå väl... är detta bra radio? Är det värt 2000 kr om året för att lyssna på en inkvoterad humanistflata som orerar om... inget.
Det var fett, fult och elakt - Du lever upp till din signatur.
Jag förstå nog var skon klämmer. Som alla andra judar så är hon, av någon anledning, inte sen att tala om att hon är jude. Därtill lanserar hon förintelsen i diverse former så snart tillfälle ges.
Varför judar i medierna inte kan nöja sig med att vara människor som alla andra kan man fundera mycket på.
Det har varit mycket judar på offensiven i sommar. Kanske är det dags att bomba vissa strategiska anläggningar i Iran. För att sympatierna skall hamna på rätt sida krävs både demonisering av fienden och ett lite kryptiskt propagandaarbete.
Minns var du läste det först när bomberna faller över Iran!