Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-09, 23:40
  #13
Medlem
Kvinnan med rösten ÄR meningslös, TS har rätt
Citera
2012-10-11, 22:44
  #14
Medlem
Arctic Mans avatar
Nordegren är ju störtskön, gillar hur han pratar innan han tänker.
Citera
2012-11-14, 15:17
  #15
Medlem
Svartpixlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Man
Nordegren är ju störtskön, gillar hur han pratar innan han tänker.

Tycker också det är ett bra program, hur Torehammar lyckats rymma ifrån P3 är dock inte lika roligt, blir bara trams av programmen han är med i. Hoppas verkligen att det är ett tillfälligt inhopp för de passar verkligen inte i samma program.
Citera
2012-11-14, 15:29
  #16
Medlem
Jag tycker faktiskt om programmet. Även om jag tvingas lyssna på det eftersom jag hatar hiphop.
Citera
2012-11-22, 11:06
  #17
Medlem
HellOils avatar
Håller med Torehammar drar ned detta program i träsket. Vill enbart ha Nordegren och i värsta fall tillsammans med Epstein.
Citera
2012-11-22, 11:12
  #18
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Även jag följer P1. Det jag stör mig på är att man för in detta underhållningsformat i P1. Det har inte där att göra! P1 skall vara en seriös och lugn oas för intellektuell stimulans, inte något "rappt" jävla vuxendagis. Väl rutet, TS!
Citera
2012-11-22, 16:33
  #19
Medlem
Dagge1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellOil
Håller med Torehammar drar ned detta program i träsket. Vill enbart ha Nordegren och i värsta fall tillsammans med Epstein.

Epstein verkar ju rätt trött på Torehammar. Iallafall av det jag hörde av gårdagens program. Torehammar tramsar till programmet som hade en alldeles lagom nivå innan hans medverkan. Får som sagt hoppas på ett tillfälligt inhopp.
Citera
2012-11-22, 17:09
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Även jag följer P1. Det jag stör mig på är att man för in detta underhållningsformat i P1. Det har inte där att göra! P1 skall vara en seriös och lugn oas för intellektuell stimulans, inte något "rappt" jävla vuxendagis. Väl rutet, TS!

Nordegren är nog den mest korkade, okänsligaste och befängda person jag hört sen Annika
Lantz förstörde kanalen!

Men hur kan det komma sig att detta program får en att byta kanal - år efter år?
Styrelsen för radio har väl hört kritiken angående Epstein & Nordegren... och slänga in
denne fjant Torehammar...? Klockorna vriiiids!!

Funderar på att göra en Polisanmälan faktiskt, Detta kan inte vara lagligt!
Citera
2012-11-22, 17:29
  #21
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidlagesju
Nordegren är nog den mest korkade, okänsligaste och befängda person jag hört sen Annika
Lantz förstörde kanalen!

Men hur kan det komma sig att detta program får en att byta kanal - år efter år?
Styrelsen för radio har väl hört kritiken angående Epstein & Nordegren... och slänga in
denne fjant Torehammar...? Klockorna vriiiids!!

Funderar på att göra en Polisanmälan faktiskt, Detta kan inte vara lagligt!

Haha!

Lantz. Ouh fy fan du. Korstecken.

Jag tror det kan vara så att de har gjort bedömningen att kanalen måste "bredda sig", alltså föra in mer folkligt trams. Det tror väl att de går under om de inte trevar i den riktningen och liksom försöker få in en fot i dörren, i hopp om att nya lyssnare skall slinka in. Och även om nu Lanzt stötte på patrull och skapade kontrovers så står de fast vid sitt långsiktiga beslut om att vrida kanalen i folklig riktning. Tråkigt för oss sura stofiler. Land och sjövädersrapporten är fan snart det enda man kan lyssna på...
__________________
Senast redigerad av PhasersOnFunk 2012-11-22 kl. 17:32.
Citera
2012-11-26, 21:13
  #22
Medlem
Findmypasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Jag tror det kan vara så att de har gjort bedömningen att kanalen måste "bredda sig", alltså föra in mer folkligt trams. Det tror väl att de går under om de inte trevar i den riktningen och liksom försöker få in en fot i dörren, i hopp om att nya lyssnare skall slinka in. Och även om nu Lanzt stötte på patrull och skapade kontrovers så står de fast vid sitt långsiktiga beslut om att vrida kanalen i folklig riktning. Tråkigt för oss sura stofiler. Land och sjövädersrapporten är fan snart det enda man kan lyssna på...

Ytlighet och trams är ju tidens melodi, det vore ju sjukt om P1 skulle få förbli det folkuniversitet det en gång var. Annika Lantz utstrålade glädje, med väl inbäddat allvar och viss elegans. Jämfört med Stil och dess programledare som konstigt nog fått evigt utrymme för sina infantila högstadieuppsatser. Vem släpade in den döda råttan, som sitter i New York och lever gott på våra licenspengar? Har väl gjort uppemot 250 program (med 2 repriser på varje) och skinnat oss på miljoner. Äckligt!
Citera
2012-11-27, 20:07
  #23
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagge1976
Håller med. De är lite varandras motpoler där Epstein alltid ska vara tok-PK eller lite busradikal medan Nordegren är lite åt högerhållet vilket känns lite uppiggande i svensk etermedia. Det är väl bara ett intryck jag fått, han är säkert smygvänster som alla andra

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag tycker att programmet är rätt gapigt som helhet. Nordegren pratar som att det är utropstecken mellan varje ord. Jobbigt att lyssna på.

Stil, som nämndes här, är ett av mina favoritprogram. Jag missar sällan ett avsnitt. Det brukar ofta vara riktigt intressant. Framför allt gillar jag att de knyter ihop populärkultur, kläder och mode.

Citat:
Ursprungligen postat av kebabfavorit
Kvinnan med rösten ÄR meningslös, TS har rätt

Citat:
Ursprungligen postat av PhasersOnFunk
Även jag följer P1. Det jag stör mig på är att man för in detta underhållningsformat i P1. Det har inte där att göra! P1 skall vara en seriös och lugn oas för intellektuell stimulans, inte något "rappt" jävla vuxendagis. Väl rutet, TS!

Citat:
Ursprungligen postat av Dagge1976
FetFulElak: LE är inte flata, iallafall inte på papperet. Bara att köra en sökning på ratsit istället för att häva ur sig pubertal dynga på Flashback.
Jada,jada,jada... Flata är ett invektiv jag enbart använder i nedsättande syfte gentemot feminister och vänstervridna, och ordets semantiska status, eller vilka personer som de facto slickar mus skiter jag högaktningsfullt i.

Nå väl... till sak. Jag tror minsann att höga vederbörande styrande judar i P1 har läst denna tråd, och tolkat den på sitt eget snedvridna och unkna sätt. För precis när man tror att P1 har nått ett lågvattenärke (vuxendagis, sa någon) och man har uppbådat tillräckligt med energi för att skriva en ättikssur tråd på INTÄRNÄTT så sänker man nivån ytterligare i P1 genom att sätta in en bög...
Citat:
- Det känns oerhört kul att få göra aktualitetsradio i P1. Att angripa samhällfrågor med tyngd, men också från sidan… Som en ninja! Utbrister Henrik Torehammar om sitt uppdrag.

Det enda den fjollan vill smyga sig på från sidan är håriga mansrövar

Citat:
Jag måste exempelvis fråga Göran Hägglund (KD) om han skulle leda mig och min pojkvän nedför altargången om vi skulle gifta oss.

Så nu är ju trojkan komplett... en medelsålders vit man med akademiska meriter, en judinna och en bög. Jag väntar nu med spänning på att det skall dyka upp en neger (hej P1!) och en dvärg...

Tramsradio, var ordet... sjöväder snart det enda... fan försöker de hjärntvätta oss för?
__________________
Senast redigerad av FetFulElak 2012-11-27 kl. 20:13.
Citera
2013-05-20, 19:33
  #24
Medlem
FetFulElaks avatar
Okej... bögen är borta, vilket är bra. Sen måste jag krypa till korset och skamset erkänna att jag faktiskt lärt mig (?) uppskatta programmet - ja visst, det är enn ständigt krälande på marken för att inte stöta sig, ja visst, det är en massa meninglöst svammel och ordkrigande a´la Radio Rix... men där mellan finns ibland roliga och intelligenta uppföljningar av aktuella ämnen. Särskilt Rösten Epstein - förlåt mig för mina hårda ord... Men NB - ibland!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback