Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-19, 01:01
  #37
Medlem
mod32s avatar
Engång kunne jag inte pissa på ett dygn sluta med att jag pissa på mej tillslut.
Citera
2018-05-13, 03:57
  #38
Medlem
GrilladHundvalps avatar
Ett tips jag har är att, som du redan nämnt, sitta ner. Men då samtidigt massera njursrns/midjan.

Brukar även behöva blunda och tänka på något helt annat. På krogpissoarer är det omöjligt.
Citera
2018-06-06, 15:45
  #39
Medlem
snusaren92s avatar
Ja shit Nice tråd när jag hade Subutex programmet kissa ja kanske bara 1-2 gånger varje dag men det vart 500 st toa besök.
Är glad att det är över var ingen höjdare det där.
😌
Citera
2019-07-03, 12:16
  #40
Medlem
Hej,

Testade, som någon i tråden tipsade om, att rikta in duschstrålen i urinröret.
Hjälpte inte mig, tyvärr.
Ska ändå testa det igen, när jag är hyfsat nykter, så jag ser något.
Frågan är ju hur du tar dig in i urinblåsan. Man måste ju först passera prostatan som är trång som attan.
Den som fått kateter insatt vet vad jag pratar om. Tveksamt att trycket från en duschstråle kommer igenom.
Men ska ändå ge det ett försök till.

Detta gäller brunt H.

Ha en fin dag allihopa
Citera
2019-07-18, 00:41
  #41
Medlem
Bullsquids avatar
Alltid sitta ner annars går det aldrig för min del att pissa under påverkan.
Något annat som faktiskt funkar ibland är om jag reser mig snabbt och halsar så mycket vatten jag bara kan ifrån kranen (10 klunkar eller mer) och sen sätter mej ner fort och försöker liksom pressa...känns nästan som det rinner rakt genom ibland haha. Seriöst så har det hjälpt mig många ggr när jag vart nära att ge upp.
Citera
2019-12-10, 08:57
  #42
Medlem
Mindecembers avatar
Kisseriproblem på olika preparat

Hej, Jag har på senare tid fått rätt extrema problem med urinretention DVS att jag inte kan kissa när jag tar opiater, knappt heller dagen efter ruset. Sist jag racade sub fick jag åka till sjukhus för att tömma blåsan och kunde allt som allt inte kissa på egen hand på 3 dagar. Någon som har liknande problem och har tips kring vilka doseringar och preparat som ger er minst problem?
MVH
Citera
2019-12-10, 09:50
  #43
Medlem
HermaeusMoras avatar
Haft samma problem dom få gångerna jag testat opiater ibland hjälpte det att ställa sig i duschen och spola vatten på ollonet tills man kunde pissa!
Annars har det fungerat att bara sätta sig på toan och slappna av eller trycka så in i helvete till man tvingar fram pisset dock så får man ont i magen av det.
Det blir dock svårare att pissa ju högre doser man tar ska vara en valing biverkning vad jag läst.
Citera
2019-12-10, 10:30
  #44
Medlem
Charliework86s avatar
Har hänt att jag fått pissnoja men då dock på vaket... går dagligen på opiater har lite svårt att pissa, tar tid men går tillslut.
Citera
2019-12-10, 12:12
  #45
Medlem
SvenskFrukosts avatar
Kan man dö eller kommer det till slut bara spruta ut för att annars kommer det spricka?
Citera
2019-12-10, 12:51
  #46
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskFrukost
Kan man dö eller kommer det till slut bara spruta ut för att annars kommer det spricka?

enligt lagen om minsta motstånd så lär ju pisset komma ut via urinröret innan blåsan exploderar men har hört att man kan få njurproblem eller som jag nu fått, permanenta problem med urinering.
Citera
2019-12-10, 12:53
  #47
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermaeusMora
Haft samma problem dom få gångerna jag testat opiater ibland hjälpte det att ställa sig i duschen och spola vatten på ollonet tills man kunde pissa!
Annars har det fungerat att bara sätta sig på toan och slappna av eller trycka så in i helvete till man tvingar fram pisset dock så får man ont i magen av det.
Det blir dock svårare att pissa ju högre doser man tar ska vara en valing biverkning vad jag läst.

dosgrejen verkar vara sann för mig iaf. särskilt om man återdoserar ofta verkar det som. sen är Sub det värsta preparatet i min erfarenhet. säkerligen för den långa halveringstiden
Citera
2019-12-11, 16:53
  #48
Medlem
Mindecembers avatar
Någon som gjort en hemmagjord tömning av blåsan med slang? överväger att försöka..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback