Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2019-12-11, 22:27
  #49
Medlem
snusaren92s avatar
Gymmet vatten på dassen sen ha kranen på under tiden man sitter elller står i badrummet det är de effektivaste för mig i alla fall
Citera
2020-02-17, 00:57
  #50
Medlem
evions avatar
Tidigare kunnat kissa på opiater utan större problem i många år. T.e.x. har doser om 240mg oxy om dagen funkat bra att lätta på trycket, med nåt undantag vid väldigt stor dos enstaka gång.

Numera tar jag inte opiater så ofta. Nyligen kom jag över en bit potent h, vilket omöjliggjorde pissning 9 timmar efter intag. Prövade alla knep i tråden - men inte en droppe innan sagda 9 timmar. Trodde det var nåt med h:et, nån fentanylskit eller dylikt.

Dock märkte jag idag att jag bara på nåt mg sub fick svårare att kissa. Sån liten dos sub har tidigare aldrig gjort att kisseriet känts trögare. Känner inte igen det här alls.

Lite orolig att nästa flirt med oxyn ska leda till total skvätteristopp. Vad kan ha förändrats? Nån som vart med om nåt liknande?

Tack på förhand!
Citera
2021-11-09, 16:12
  #51
Medlem
Drattenpattens avatar
Är det vanligt att man får urinretention av opiater?
I mitt fall blev det tvärstopp och krävdes en operation.

Kan stress vara en orsak? Spänner muskeln som man stoppar urin flödet med under stress, jävligt dumt men det sker omedvetet.
Citera
2021-11-10, 20:41
  #52
Medlem
håller med om nummer 1 med vad fan är 2an
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback