2011-01-19, 14:20
Medlem
Akashas avatar
Jag tycker att dem vita r godast, och drfr tycker jag ocks att dem smakar annorlunda. Men jag har inte tit godis sen jag gick p hgstadiet, fr liksom inte ut nnting av godis, s jag vet inte hur det r nu.
Citera
2011-01-19, 14:33
Medlem
mungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akasha
Jag tycker att dem vita r godast, och drfr tycker jag ocks att dem smakar annorlunda. Men jag har inte tit godis sen jag gick p hgstadiet, fr liksom inte ut nnting av godis, s jag vet inte hur det r nu.
Jag tycker ocks att de vita r godast och har ocks gjort blindtest. Jag lyckas varje gng pricka rtt p de vita, men de andra tv frgerna gr det inte lika bra med.
Citera
2011-01-19, 15:19
Medlem
Det r absolut tre olika smaker. Gillar vita mest, rda minst.
Citera
2011-01-19, 17:48
Medlem
Legolasses avatar
Ni som verkar vertygade, har ni gjort blindtest?
Citera
2011-01-19, 21:53
Medlem
scharpschutzes avatar
Det r ju smakforan sammanfogad som gr Ahlgrens gudomligt. Man tar ju en nve och tuggar frsiktigt s att smaksatt saliv sprider sig i hela munnen

Fan vad sjuk jag lter
Citera
2011-01-19, 22:19
Medlem
Maardhufvuds avatar
r det inte enklast att bara kontakta herr Ahlgren och frga?

http://www.ahlgrensbilar.com/kontakt
Citera
2011-01-20, 18:13
Medlem
Hittade precis hit, slump, pratade om detta med mina rumskompisar vid kvllsmaten idag, vi skickade ven in en frga till ovan nmnda kontaktadress, ska posta hr s fort som jag fr svar.
Citera
2011-01-20, 18:39
Medlem
Ja, de smakar lite olika. Men min favoritsmak r alla tre frger i samma veva!
Citera
2011-01-20, 21:13
Medlem
Maardhufvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meandro
Hittade precis hit, slump, pratade om detta med mina rumskompisar vid kvllsmaten idag, vi skickade ven in en frga till ovan nmnda kontaktadress, ska posta hr s fort som jag fr svar.

Hrligt! Ser vi alla mycket fram emot!
Citera
2011-01-20, 22:39
Medlem
Jag tycker mig kunna knna skillnad p dem. Rd har vl ingen smak som BARA smakar ngot specifikt, men om jag mste vlja s r det t frukt/jordgubbshllet. Vit kan jag inte stta en srskild smak p, men jag tycker definitivt att den smakar olikt de tv andra. Grn r den jag absolut tycker mest har en egen smak, nmligen pron.
Citera
2011-01-21, 19:14
Medlem
Pissmadames avatar
Om dom nu har olika smak s kan man ju inte precis sga att det r s markant skillnad mellan dom.. Undrar hur dom kom p den fenomenala smakvariationen isf..
Citera
2011-06-21, 13:53
Medlem
wrickelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maardhufvud
r det inte enklast att bara kontakta herr Ahlgren och frga?

http://www.ahlgrensbilar.com/kontakt

Vill minnas att vi hade ett besk av en representant frn Ahlgrensbilar och denna person pstod att man sjlv fick avgra om det fanns ngon skillnad.. hmm.. vill dock nd pst att det r en viss skillnad mellan den vite och resp. andra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in