2005-03-27, 15:20
Medlem
kookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Nu har det visst kommit ngon ny syrlig sort med gula och grna gottisar i psen. Verkar goda. Ngon som testat dem?

Jod, trafikskyltarna har man hunnit testa. Riktigt goda
Citera
2005-03-27, 15:46
Medlem
Svartliens avatar
Hittade nu denna trd p internet, och jag svr p min morsa, min heder och mitt fosterland att jag inte snott tankarna hrifrn!!!

http://susning.nu/Ahlgrens_bilar/diskussion

Tydligen har fler innan oss tnkt i dessa banor. Jag sticker faktiskt ut hakan och pstr att svaret p frgan r skerstllt.
Citera
2005-03-27, 16:23
Medlem
P tal om Ahlgrens bilar...
Har fr mig att Ahlgrens bilar frn brjan kom till nr man skulle gra marshmallows. Tydligen blev det nt fel med smeten s istllet fr marshmallows blev det sm, lite hrdare, kluttar p rullbandet. Nn tyckte att dom sg ut som sm bilar. Sen var idn fdd nr dom inte smakade s illa.
Nn som vet om detta stmmer?
Citera
2005-03-27, 17:07
Medlem
tjoffemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Nu har det visst kommit ngon ny syrlig sort med gula och grna gottisar i psen. Verkar goda. Ngon som testat dem?

Reservdelar.....goda men bilarna r godare...fanns dck ocks, lakrits, gr bort helt
Citera
2005-03-27, 18:06
Medlem
Bergman-Wasas avatar
Jag r nstan sker p att det r skillnad mellan dem men nu blev jag osker och ska drfr kpa en pse imorn. Kan ju vara s att hjrnan spelar ett spratt.
Citera
2005-03-28, 16:41
Medlem
N fr attans skyltarna smakade fan!
Citera
2005-03-28, 19:38
Medlem
tjoffemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaphiren
N fr attans skyltarna smakade fan!

va dom syrliga eller vad hade dom fr stuk?
Citera
2005-03-28, 22:30
Medlem
KurZks avatar
Dcken e godast skyltarna gr bort. De e lite syrliga en variant (den vita) tror jag var ngn vaniljsmak. Smst med skyltarna e att de e spnstigare n dcken s det blir mer tuggande.
Citera
2005-03-29, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjoffeman
va dom syrliga eller vad hade dom fr stuk?
Mjo typ syrliga med en massa ckliga bismaker.
Citera
2011-01-19, 14:06
Medlem
Legolasses avatar
Ahlgrens Bilar - tre bilar, en smak?

Sitter p en lektion och kom in p en diskussion hurvida ahlgrens bilar (originalet) smakar likadant eller inte. Min utgngspunkt i frgan var att de sjlvklart smakar olika (och trden om vilken bil som r godast tyder p att flera tycker s) men efter ngra blindtest dr jag hade fel ngra gnger blev jag tveksam. Finns det fakta p detta eller har ngon av er gjort ngra djupare studier?
Citera
2011-01-19, 14:11
Medlem
Blablablablablos avatar
Trodde frst alla smakade samma men har sen mrkt att det faktiskt r olika smak beroende p frg, tar faktiskt bort dem rosa fr dem r minst goda.
Citera
2011-01-19, 14:12
Medlem
archangel90s avatar
hr att det r ngon som haft jvligt trkigt, right? :P
jag har en knsla av att frn brjan skulle det vara 3 olika smaker men den enda skillnaden nufrtiden r vl bara olika frgmnen p skiten, s frmodligen drfr det smakar likadant.
brukar vara s med godis, typ gelrttor, smakar ocks likadant, bara att det r olika frger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in