Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-14, 16:45
  #13
Medlem
PoetiskeEddans avatar
Ett stort mysterium är också varför deras frisörer går med på att göra en frisyr som tillåter överkamning. Har dom ingen yrkesheder?
Citera
2013-10-14, 16:47
  #14
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoetiskeEddan
Ett stort mysterium är också varför deras frisörer går med på att göra en frisyr som tillåter överkamning. Har dom ingen yrkesheder?

Något säger mig att de inte har så mycket att säga till om mot vissa äldre
Citera
2013-10-14, 16:53
  #15
Medlem
-benito-s avatar
Alltså överkammad flint ser man ju inte längre när jag var liten kunde man se rätt många men fan inte nu för tiden. Visa gärna ert modernt exempel.
Citera
2013-10-17, 06:47
  #16
Medlem
EpicureNo2s avatar
Överkammare gillar inte den kala flinten, vill ha kvar sitt hår men inte skaffa tupé eller gå med en döljande keps. Genom att kamma över flinten så jämnar de till håret, ungefär som de som rakar av allt eller snaggar det riktigt kort för att inte hjässflinten skall sticka ut.

Jag störs inte av överkammare, även om det inte är direkt vackert i de fall håret går som stripiga trådar över hjässan med stora mellanrum. Tycker inte att det är fel att vilja använda det man kan av sitt hår istället för att raka av det eller dölja det. Det är inget fel med en kal hjässa heller, men vill man hellre kamma över det så visst.

Somliga hånar tupéer men gnäller inte när tjejer bär hårförlängningar och lösögonfransar. Det är också en gåta.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback