• 2
  • 3
2019-01-20, 14:58
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Går det att använda något av dessa bolags kort i er automat då? Eller enbart dylika vilka är anslutna till Visa eller Master-Card kanske?

Nope... Inga rena bolagskort funkar tyvärr hos mig...

Eller ja det finns ju typ OK/Q8 kort och dylikt som är kopplade till Mastercard... Dom funkar ju... Men kunden får ju så klart inte sin rabatt som han skulle fått om han hade tankat på OK/Q8.
Citera
2019-01-20, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Nope... Inga rena bolagskort funkar tyvärr hos mig...

Eller ja det finns ju typ OK/Q8 kort och dylikt som är kopplade till Mastercard... Dom funkar ju... Men kunden får ju så klart inte sin rabatt som han skulle fått om han hade tankat på OK/Q8.

Ok, som jag gissade då, men allt är inte logik kring sådant, därav frågan!
Så du marknadsför ditt företag med "Ormbitens egen bensinblandning" eller liknande, säljer inga märkesprodukter av olja heller?
Citera
2019-01-20, 16:11
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordiad
Så du marknadsför ditt företag med "Ormbitens egen bensinblandning" eller liknande, säljer inga märkesprodukter av olja heller?

Ungefär så...
Ett eget påhittat namn på stationen som typ hänvisar till orten.
Handlar drivmedel, oljor och varor på den fria marknaden. (även märkesprodukter så som Mobil och Castrol med mera.)

Fungerar fin fint... Inte mycket att klaga på... Ja förutom vissa kreditkortsavgifter då...
Citera
2019-01-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Ungefär så...
Ett eget påhittat namn på stationen som typ hänvisar till orten.
Handlar drivmedel, oljor och varor på den fria marknaden. (även märkesprodukter så som Mobil och Castrol med mera.)

Fungerar fin fint... Inte mycket att klaga på... Ja förutom vissa kreditkortsavgifter då...
Inte så många sådana inrättningar man ser numera, ingen i Umeå med omnejd i alla fall, har funnits, för drygt 25 år sen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in