2012-08-30, 11:22
Medlem
detaljerdetaljers avatar
Bloggen är nerplockad nu såg jag. Försökte regga om den, men blogg.se verkar hålla i den tills vidare.
Citera
2012-08-30, 11:23
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maamma
Jag hotar ingen jag menar bara att denna tråd kan leda till mycket tråkiga följder för nära och kära till Amanda vilket jag tycker är väldigt onödigt !! Så sluta lek mini poliser och låt dom som jobbar och har betalt få sköta detta !!!!!'

- På vilket sätt skulle det "leda till mycket tråkiga följder för nära och kära till Amanda"?

- Att de kommer på att hon inte är skodrottningen av Saba?
- Att de inser att de vart blåsta av henne hela bunten?
- Att de förstår att Amanda Sjöström är en BLUFF; inifrån och ut?

Varför försvarar du en människa som är en TJUV och BEDRAGARE?
Citera
2012-08-30, 11:24
Medlem
leifips avatar
Om bitchen nu e skyldig en massa folk pengar, så måste ju någon veta vart hon finns. Jag tycker hon ska låsas in i en källare å utnyttjas av hela FB.

Förövrigt har du inte gjort bedrägeri förens du är dömd för det.
Citera
2012-08-30, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Nu är det så att Amanda har blåst hundratals unga tjejer på massor av pengar, hon är dömd för bedrägeri och massvis av ärenden ligger hos polisen för utredning. Det finns förundersökningsprotokoll i tråden om du vill läsa.

Hennes skulder hos Kronofogden avser också två stycken personer som hon blåst på över 76.000:- i en lägenhetsaffär.

Det är Amanda som är brottslingen, och vi bedriver ingen häxjakt utan vi försöker upprätta rättvisa för alla hennes otaliga offer och det är dels människor som står mig nära därav mitt engagemang. Men även för att jag avskyr bedragare som skor sig på att lura andra människor på deras pengar.

Hon bidrar även till att tilliten till seriösa företagare som försöker starta en seriös webbshop reduceras.
Hundratals??? Vad jag kan se är det 4 outredda anmälningar som ligger hos polisen!!!
Citera
2012-08-30, 11:25
Medlem
GundeSs avatar
Citat:
Tror jag dör när jag läser denna tråd ! Snacka om att göra en höna av en fjäder! Patetiskt Jada och ni andra men förmodligen har ni inget eget liv !!!! Att ni orkar koncentrera er på era egna sorgliga liv istället och sluta bedriv häxjakt mot Amanda ... Hur många av sveriges befolkning finns inte his kronofogden som om det skulle vara så märkvärdigt ,, nä ge er nu det röcker !!!!!!!!!!!!

Så du tycker att det är OK att blåsa folk också? Det är knappast skulderna hos kronofogden som är hennes problem.
Citera
Medlem
Imass avatar
Citat:
Jag hotar ingen jag menar bara att denna tråd kan leda till mycket tråkiga följder för nära och kära till Amanda vilket jag tycker är väldigt onödigt !! Så sluta lek mini poliser och låt dom som jobbar och har betalt få sköta detta !!!!!'
Det tycker inte vi!
Tråkiga följder har det blivit för tjejerna som Amanda blåst.
På vilket sätt är det synd om Amandas familj. Dom är ju inte ens med i tråden!
Citera
Medlem
GundeSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detaljerdetaljer
Bloggen är nerplockad nu såg jag. Försökte regga om den, men blogg.se verkar hålla i den tills vidare.

Vi får väl lägga upp den på alternativ adress så länge. Förslag till URL? :-)
Citera
2012-08-30, 11:28
Medlem
GundeSs avatar
Citat:

Det bästa för Amanda Sjöström är att berätta allt, då har vi ju inget kvar att gräva fram. Istället försöker hon mörka, vilket är dömt att misslyckas.
Citera
2012-08-30, 11:29
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Hundratals??? Vad jag kan se är det 4 outredda anmälningar som ligger hos polisen!!!

Ta nu och lugna ner dig innan du blir avstängd samma dag som du betalade trettio spänn för att kunna skriva inlägg direkt.

LÄS TRÅDEN; kolla länkarna, särskilt de till skofetishistsidan. Läs sedan allt det andra, allt från blocket-bedrägerier till blåsningar av lägenhetsuthyrning; till bedrägerier om äkthet, piratkopior, snacket om "lever så fattigt att jag måste JOBBA" - samtidigt som det festas och blåses tusenlappar åt höger och vänster.

Om du efter det fortfarande försvarar Amanda Sjöström och annaamanda.se - då vete sjutton om inte du är blind och döv.
Citera
2012-08-30, 11:31
Medlem
detaljerdetaljers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GundeS
Swedishgreed.blogg.se eller varför inte:

bedragaramanda.blogg.se - Ni vet jag kommer blåsa er..
Citera
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Le-Hericon
- På vilket sätt skulle det "leda till mycket tråkiga följder för nära och kära till Amanda"?

- Att de kommer på att hon inte är skodrottningen av Saba?
- Att de inser att de vart blåsta av henne hela bunten?
- Att de förstår att Amanda Sjöström är en BLUFF; inifrån och ut?

Varför försvarar du en människa som är en TJUV och BEDRAGARE?

Läs igen, han skriver att det kan hända anhöriga till henne saker. Visst sparka tjejen i ansiktet om du vill, (om du blivit lurad). Men om det nu skulle vara så att du hade en bror/syster som lurat massa folk. Skulle det kännas rättvist om du fick stryck för det för det hade med din bror å göra ?

Och jag fattar inte hur fan man inte kan ha lärt sig att man inte köper saker genom internet om det inte är på faktura eller pålitligt företag. Bedrägerier har vart inne dom senaste 5 åren, är folk så brända att dom missat det vet jag inte under vilken sten dom legat..
Citera
Medlem
Le-Hericons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GundeS

Wordpress - granne med Terjebloggen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in