Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Hittade ett sjukt underhållande blogginlägg från Januari.
Lördagskväll - trött!
2012-01-21 22:29:35
Kategori: Min vardag ♥- (0) Kommentarer
Hehe nu är man rätt slut! Efter några timmar på badhuset, det var sådär, inte att rekomendera för det fanns så lite att göra, men vi hade kul ändå! Jag simtränade 30min också
Fick man det gjort idag! Imogon ska jag ta min vanliga timme igen! (jogging/pw)
Webshopen rullar på bra!
Vi har skämtat idag om att jag och Kalle har ombytta roller nu
Haha nej då, men det rullar in om man säger!
Jag ska inte skriva för mycket om allt det har jag tänkt, det sticker alltid i ögonen på någon lixom. Men det går bra, så mycket kan jag säga! Varje dag! Helt sjukt kul och inspiretande! Detta året ska bli året då jag tjänar min första miljon! Det är mitt mål! Vägen till milionär, börjar som 22åring (23 i mars)? Ah inte så illa!
Nu är jag trött iaf som jag sa, har druckigt en halv flaska champagne och varit i full gång hela dagen, så det är väl inte så konstigt..?
Vi har laddat hem Beverly Hills Chihuaua 2, men vette sjutton om vi orkar se den?
Lördagskväll - trött!
2012-01-21 22:29:35
Kategori: Min vardag ♥- (0) Kommentarer
Hehe nu är man rätt slut! Efter några timmar på badhuset, det var sådär, inte att rekomendera för det fanns så lite att göra, men vi hade kul ändå! Jag simtränade 30min också
Fick man det gjort idag! Imogon ska jag ta min vanliga timme igen! (jogging/pw) Webshopen rullar på bra!
Vi har skämtat idag om att jag och Kalle har ombytta roller nu
Haha nej då, men det rullar in om man säger!Jag ska inte skriva för mycket om allt det har jag tänkt, det sticker alltid i ögonen på någon lixom. Men det går bra, så mycket kan jag säga! Varje dag! Helt sjukt kul och inspiretande! Detta året ska bli året då jag tjänar min första miljon! Det är mitt mål! Vägen till milionär, börjar som 22åring (23 i mars)? Ah inte så illa!
Nu är jag trött iaf som jag sa, har druckigt en halv flaska champagne och varit i full gång hela dagen, så det är väl inte så konstigt..?
Vi har laddat hem Beverly Hills Chihuaua 2, men vette sjutton om vi orkar se den?
Är helt mållös, hon är verkligen dum i huvudet. Det goda livet har gått ut på att blåsa hederligt folk på pengar, är man så här slarvig är jag nästan säker på att någon skatt aldrig betalats in, dessutom har hon tydligt visat att hon och gulingen Kalle inte kan det här med ekonomi.
Jag tänker ringa Skatteverket i morgon och höra mig för hur allt står till i det bolaget, hoppas att jag tid bara.