2012-08-28, 22:36
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Hittade ett sjukt underhållande blogginlägg från Januari.

Lördagskväll - trött!

2012-01-21 22:29:35
Kategori: Min vardag ♥- (0) Kommentarer

Hehe nu är man rätt slut! Efter några timmar på badhuset, det var sådär, inte att rekomendera för det fanns så lite att göra, men vi hade kul ändå! Jag simtränade 30min också Fick man det gjort idag! Imogon ska jag ta min vanliga timme igen! (jogging/pw)

Webshopen rullar på bra!

Vi har skämtat idag om att jag och Kalle har ombytta roller nu Haha nej då, men det rullar in om man säger!

Jag ska inte skriva för mycket om allt det har jag tänkt, det sticker alltid i ögonen på någon lixom. Men det går bra, så mycket kan jag säga! Varje dag! Helt sjukt kul och inspiretande! Detta året ska bli året då jag tjänar min första miljon! Det är mitt mål! Vägen till milionär, börjar som 22åring (23 i mars)? Ah inte så illa!

Nu är jag trött iaf som jag sa, har druckigt en halv flaska champagne och varit i full gång hela dagen, så det är väl inte så konstigt..?

Vi har laddat hem Beverly Hills Chihuaua 2, men vette sjutton om vi orkar se den?

Är helt mållös, hon är verkligen dum i huvudet. Det goda livet har gått ut på att blåsa hederligt folk på pengar, är man så här slarvig är jag nästan säker på att någon skatt aldrig betalats in, dessutom har hon tydligt visat att hon och gulingen Kalle inte kan det här med ekonomi.

Jag tänker ringa Skatteverket i morgon och höra mig för hur allt står till i det bolaget, hoppas att jag tid bara.
Citera
2012-08-28, 22:40
Medlem
DieBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Läst igenom hela tråden. Haha vilken dum kossa.
Hennes bloggsida är nere också. Hon har nog insett att verkligheten har kommit ifatt henne.

Säkert? Jag kommer in på den iaf.
Citera
2012-08-28, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jada.Stevens
Är helt mållös, hon är verkligen dum i huvudet. Det goda livet har gått ut på att blåsa hederligt folk på pengar, är man så här slarvig är jag nästan säker på att någon skatt aldrig betalats in, dessutom har hon tydligt visat att hon och gulingen Kalle inte kan det här med ekonomi.

Jag tänker ringa Skatteverket i morgon och höra mig för hur allt står till i det bolaget, hoppas att jag tid bara.

Har gått igenom en del av hennes blogg nu och är uppriktigt sagt heligt förbannad, hon har spenderat hederligt folks pengar på diverse luxiösa produkter och sedan skrutit om hur rik/framgångsrik hon är på sin blogg.

Ett annat inlägg från i början av mars

Men jag är så himla lycklig med allt jag har här nu, och stolt framför allt och det är nog det viktigaste för mig. Äntligen har jag hittat ett jobb jag är stolt över, där man direkt förstår att jag är bra på det jag gör. Jag har varit stolt på mina tidiagre jobb med, men det säger inte så mycket om en som person när man säger att man jobbar som frukostvärdinna eller säljare. När jag jobbade åt pappa där emot tyckte jag att det var coolt att säga att "jag är montör", det är ovanligt, det spräcker fördommar och det låter intressant. Samma sak nu " Jag har ett eget företag och driver en webshop för kläder och skor", det känns coolt.

Jag är nöjd med att svara det på frågan än att säga "jag festar med rika killar och fåt allt gratis". Man blir lixom en i mängden då. jag har verkligen alltid haft ett stort behov av att sticka ut, synas och vara annorlunda och speciell.
Citera
2012-08-28, 22:43
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
En liten undran bara.
Får man använda sig av namnet iphone* hur som helst, likaså har hon äpplet i företagsnamnet?

Svårt att tro det såvida det inte handlar om en auktoriserad butik, vilket det knappast är.
Dags att gå på djupet, nu ska allt fram om Amanda Sjöström som driver bluffsajten annaamanda.se
Citera
2012-08-28, 22:45
Medlem
Miys avatar
Tilllbringat dagen med att kontaka märkesföretag för att
ge dom en chans att ta ställning till om det handlar om piratkopior återkommer
när jag fått svar.

Passade även på att informera tullverket samt skatteverket.

Förövrigt lite off topic fick jag medans jag luskade runt bland våra gemensamma bekanta reda på att Amanda nyligen varit otrogen mot sin käre riskokare.
Citera
2012-08-28, 22:49
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
när jag fått svar.

Förövrigt lite off topic fick jag medans jag luskade runt bland våra gemensamma bekanta reda på att Amanda nyligen varit otrogen mot sin käre riskokare.

Det ska bli intressant och se om de anser att det är piratkopiering.
Citera
2012-08-28, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
när jag fått svar.

Bra!

Jag tänkte att jag skulle maila Herve Leger och Karen Millen, men eftersom webshopen ligger nere nu så går det ju inte att se bilderna så jag får väl vänta tills sidan är uppe igen. Om den någonsin kommer upp igen
Citera
2012-08-28, 22:51
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krash25
Har gått igenom en del av hennes blogg nu och är uppriktigt sagt heligt förbannad, hon har spenderat hederligt folks pengar på diverse luxiösa produkter och sedan skrutit om hur rik/framgångsrik hon är på sin blogg.

Ett annat inlägg från i början av mars

Jag är nöjd med att svara det på frågan än att säga "jag festar med rika killar och fåt allt gratis". Man blir lixom en i mängden då. jag har verkligen alltid haft ett stort behov av att sticka ut, synas och vara annorlunda och speciell.
[/i]

När någon i Dyngböhle (dit hon kommer att bli tvungen att flytta) 2015 frågar vad hon har gjort i livet kan hon svara att hon suttit två år på Hinseberg. Då kommer hon verkligen att "sticka ut", sen att det inte är i någon positiv bemärkelse verkar ju inte spela så stor roll för detta riksmongo!

Amanda Sjöström, annaamanda.se
Citera
2012-08-28, 22:54
Medlem
Hon umgås även med bigbrotherkändisar, otippat.
http://annaamanda.blogg.se/images/2012/pic_204698012.jpg
Citera
2012-08-28, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jada.Stevens

Hoppas att du gör det så de för upp ögonen för henne.

Skulle vara så roligt om FB gjorde så att hon hamnade inför rätta

Men undrar då om hon kommer att gråta ut i AB att det är så synd om henne?
Citera
2012-08-28, 23:01
Medlem
När hon väl är inne på Hinseberg kan hon anmäla sig till "rättstavningskursen".
Tror den kan vara till stor hjälp. Hon kan varken stava, eller driva "företag" korrekt.

Är inte hennes kille dubbelt så gammal som henne?
Citera
2012-08-28, 23:04
Medlem
Mer information från bloggen;

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här