2012-08-30, 19:28
Medlem
Roll8ors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Fast vi har väl fortfarande inget bevis på att den är öppnad? Kan lika väl bara vara en provocerande gest ifrån hennes sida.

Någon som följer henne på Instagram och uppdatera oss om flaskan öppnas?

Människan har uppenbarligen någon form av obscent behov av att hävda sig. Trots att hela denna härvan håller på att nystas upp försöker hon desperat hålla uppe bilden av hennes falska glamour in i det sista. Flaskan tror jag definitivt är öppnad och urdrucken vid detta laget. Hon är hursomhelst inte i position att provocera någon, då allt hon gör nu dokumenteras och kan hållas mot henne i framtiden (trots att det är tveksamt om hon har någon form av konsekvenstänkande).

Att hon tagit ner shoppen (om det nu inte var hostingföretaget som gjorde det) är väl ett tecken på att hon någonstans är medveten om den stora, tunga och illaluktande skiten som snart landar på fläkten och träffar henne själv och alla i hennes omgivning. Men som man bäddar får man ligga heter ju det gamla talesättet.

Näringsförbud, fängelsestraff och en betalningsplan tills hon har betalat tillbaka varenda spänn som hon har blåst folk på + utebliven moms, arbetsgivaravgifter och skatt till staten är vad som behövs här.
Citera
2012-08-30, 19:33
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roll8or
Flaskan tror jag definitivt är öppnad och urdrucken vid detta

Jag misstänker att flaska redan var öppnad och uppdrucken sedan länge tillbaks och att hon nu lägger upp en bild på den för att visa att hon inte är minsta berörd över det som inträffat.
Citera
2012-08-30, 19:42
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michailo
Hon har inte "insett" sina misstag utan dem har hon vart väl medveten om som vilken bedragare som helst. Hon stänger ner så mycket som möjligt för att hon såklart är skraj för att åka dit när hon fått så mycket skit efter sig.

Du verkar ju inte riktigt frisk du, tycker synd om bedragare som får dåligt samvete?

Precis lika fucked up i huvudet som min gamla lärare som tyckte synd om Hitler p.g.a att ha så många människors död på sitt samvete.
Ahh vilken idiot du är som inte uppfattar lite ironi eftersom bruden sitter totalt i skiten. Klart som fan att jag inte tycker synd om henne ditt efterblivna helvete. Knarka lite mindre din jävla lodis så du kanske är med i matchen.

Nu OnT igen.
Nu med allt som kommit fram idag så borde ju hon fly landet ist för att fira med bubbel eller är hon totalt tappad i golvet?

Vad kan straffet bli för allt detta?
Citera
2012-08-30, 19:42
Medlem
MissConducts avatar
Har sökt, men hittar inte Anna Amanda Sjöströms blogginlägg "Svar på tal" i varken bild eller text. Nån som kan citera det? Tacksam för hjälp!
Jag har requestat att få följa annaamanda på Insta men inte blivit godkänd än..
Citera
2012-08-30, 19:45
Medlem
Cap. Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benedictus
Jag misstänker att flaska redan var öppnad och uppdrucken sedan länge tillbaks och att hon nu lägger upp en bild på den för att visa att hon inte är minsta berörd över det som inträffat.

Hon har gjort sin instagram "privat" nu så antagligen följer hon denna tråd med stort intresse... Hej på dig Amanda!

Bilden på skumpaflarran var upplagd på hennes instagram för ett par veckor sedan...
Citera
2012-08-30, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissConduct
Har sökt, men hittar inte Anna Amanda Sjöströms blogginlägg "Svar på tal" i varken bild eller text. Nån som kan citera det? Tacksam för hjälp!
Jag har requestat att få följa annaamanda på Insta men inte blivit godkänd än..

Här:
http://i49.tinypic.com/35lhvux.png
Citera
2012-08-30, 19:53
Medlem
HansErics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan
Hon har gjort sin instagram "privat" nu så antagligen följer hon denna tråd med stort intresse... Hej på dig Amanda!

Bilden på skumpaflarran var upplagd på hennes instagram för ett par veckor sedan...

Amanda Sjöström följer nu noga allt som skrivs om hennes bedrägerier. Kan inte komma på vad det är för fel på Amanda Sjöström, hon uppträder inte normalt. Får för mig att hon nu är rosenrasande för att bankkontot gapar tomt nu när hennes bedrägerier inte ger den utdelningen hon är van vid.

Hej Amande Sjögren, hur känns det att vara avslöjad inför alla som den billiga bedragerska du är?
Citera
2012-08-30, 19:53
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap. Morgan

Var den det? Hahaha! Fan vilken patetisk människa!

Hej Amanda! Hoppas det mousserande vinet smakade! (för några veckor sedan villsäga)
Citera
2012-08-30, 19:57
Medlem
Tror ni Gävles lokaltidningar skulle vara intresserad om man länkade dom direkt till FUPen och stämningsansökan? Typ Gefle Dagblad, Arbetarbladet.
Citera
2012-08-30, 20:08
Medlem
Hon har börjat förlora vänner på facebook. Från 643 till 606.
Citera
2012-08-30, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VanRey
Haha en Armand de Brignac en torsdagskväll, hon kan fan inte mena allvar? Är hon helt verklighetsfrämmande? Hela Sverige har ögonen på henne och hon väljer att göra något så provocerande som att langa upp en bild på en champagne för över 2 lax... herre min skapare

Det är väl hon värd? Så fin företagare hon är
Citera
2012-08-30, 20:09
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Köp direkt - leverans direkt

http://i47.tinypic.com/ric1f8.jpg

http://i48.tinypic.com/mkj9mu.jpg

Finns en del att finna från annaamanda.se om man leter igenom bloggen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera